|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#143 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Bleietråder, "Når la barna seg da de var 4 måneder" o.l svarer jeg kun på om jeg virkelig kjeder meg og ikke finner nye gøye tråder. Jeg er ikke særlig interessert i babyer når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg har vært mye utenfor, helst i midtre halvdel av livet,
![]() |
#145 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?
Jeg er mest interessert i mine egne barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg liker bildetråder veldig godt, men jeg kommenterer ikke så ofte. Noe jeg egentlig burde (for jeg liker jo kommentarer på mine bilder).
![]() |
#151 |
Leser
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg har en mye skarpere tunge i RL enn på nett. Men klart det er situasjonsbetinget. Jeg føler veldig sjeldent for å bli skarp i RL, og når jeg gjør det er det berettiget (selv om jeg innser at definisjonsmakt er en skummel greie.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 15-07-10 kl 21:03. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Nå og da, om det er noe jeg mener nok. Som oftest er det vel tunga som blir oppfattet som skarp, ikke intellektet, så da er det like greit å avstå om noen andre har sagt det bedre allerede. Noe de jo ofte har.
![]() |
#153 |
Dig for victory!
|
... eller når man er hjemme i permisjon. Da er det alltid tomt på internett.
![]() |
![]() |
#155 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Fjas til side: Jeg har ikke så skarp tunge. Jeg skulle ofte ønske at jeg turte eller klarte å være litt krassere i en del sammenhenger, da tenker jeg IRL også. Det er ikke noe gøy å føle seg overkjørt og ikke klare å si fra. Jeg øver meg da.
![]() |
![]() |
#156 |
awesom
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg hopper over kjedelige tråder, i hvertfall hvis jeg har vært innom dem i dens spede begynnelse. Så kan jeg plutselig se i kontrollpanelet at den kjedelige tråden har over 1000 svar. Her må det jo være noe muffens tenker jeg, å visst har det det. Jeg har gått glipp av den tråden med mest action av dem alle.
![]() |
#159 |
awesom
|
![]() |
#160 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Veldig enig med him i at form har langt mindre betydning enn innholdet - selv om det ikke er noen absolutt regel.
![]() |
|
|