|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiHeh, hvis noen vil ha et tråd hvor man utleverer seg om sine egne usikkerheter så vet dere hvor dere finner meg. :fjomp:
|
|
|
#22 |
|
Curlingkone
|
Sv: Misunnelse versus sjalusi
Hehe, du da!
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiJa, det hender jeg blir sjalu. Who am I kidding. Svært sjelden på noen, det er bare svadatull som jeg fort blåser bort selv, men tanken på at hvemsomhelst skulle stjele sjærsten er uggen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tøff
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiJeg kan av og til føle sjalusi, men da er det på helt spesifikke hendelser/personer og det er ikke en følelse som ligger og ulmer om det gir noen mening?
|
|
|
#27 |
|
awesom
|
Sv: Misunnelse versus sjalusi
Jeg er litt der jeg også, eller jeg er vel strengtatt ikke så veldig misunnelig, men det hender at jeg får små blaff av det. Jeg er tydligvis skammelig lite sjalu i følge andre. Jeje sier nå jeg.
|
|
|
#29 |
|
awesom
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiSkammelig faktiskt.
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiJeg har hatt minn blaff av sjalusi i starten på forholdet med eksen.
|
|
|
#31 |
|
Bedreviter
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiJeg er ytterst sjelden misunnelig på noen/noe og veldig sjelden sjalu. Det skyldes trolig at jeg er veldig heldig, siden jeg er trygg på både meg selv og mannen min, og at jeg i det store og hele har alt jeg ønsker meg. Da er det jo lett å unne andre det de har. Sist redigert av Teofelia : 17-07-10 kl 11:52. Årsak: iPhone-idioti |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Textrovert
|
Sv: Misunnelse versus sjalusiJeg finnes ikke sjalu. Ikke nå lenger. Da jeg var tenåring, var jeg ganske Alex Forrest-aktig, men det ga seg heldigvis.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 17-07-10 kl 12:45. |
|
|
|
![]() |
|
|