Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor lenge kan jeg forvente at bremsene på barnevogna holder?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 18:39   #26
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge kan jeg forvente at bremsene på barnevogna holder?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

min bror mekanikeren tok dette som en utfordring, åpnet opp der han sa vanlige folk sikkert ikke ville åpnet, men brukte bare et vanlig skrujern, så vi også kunne gjort det. Pilla vekk noe som satt fast der, smurte masse, fikk den til å røre på seg, men ikke optimalt. Vi skal smøre mer inni der fra tid til annen, og se om vi får orden på den.

Dersom dere selv har åpnet "der hvor andre ikke ville åpnet", ville jeg kanskje heller lagt meg litt flat ovenfor butikken og spurt hvor mye det evt vil koste å få byttet bremsen... Kanskje butikken da selv er villig til å dekke dette, evt dele utgiftene med dere...Jeg har litt sperrer mot å påberobe meg reklamasjon og mangel og slikt dersom jeg har "fiklet" med den selv før jeg går til butikken...Selvsagt med mindre "fiklingen" var nødvendig for å det hele tatt å komme seg noe sted....

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.