Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hermetisk frukt i sukkerlake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 20:52   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hermetisk frukt i sukkerlake

Tyttebær oppi rødvinen eller ved siden av? :Forvirret:
Og har du brun saus til kalkunen, -og poteter?

Gammel 09-02-07, 20:53   #22
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er hermetisk kokosnøtt en suksess?

Ananas, mandarin, fersken og pærer gjør suksess i en hermetikkboks. Mango og rambutan har ikke noe i en hermetikkboks å gjøre. :urk:

Gammel 09-02-07, 20:56   #23
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Tyttebær oppi rødvinen eller ved siden av? :Forvirret:
Og har du brun saus til kalkunen, -og poteter?

Nei, tyttebær ved siden av. Det er sikkert derfor jeg forbinder sånne pærer med vilt.

Jeg har ikke saus til kalkunen. :utlending: Bare stuffing av kalkunlever, epler, urter og bacon. Poteter ved siden av, ja.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:57   #24
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er hermetisk kokosnøtt en suksess?

Jeg skal straks benke meg foran Melodi Grand Prix og åpne boksen. Sjekk tråden igjen om en time, for dommen.

Gammel 09-02-07, 20:59   #25
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nei, tyttebær ved siden av. Det er sikkert derfor jeg forbinder sånne pærer med vilt.

Jeg har ikke saus til kalkunen. :utlending: Bare stuffing av kalkunlever, epler, urter og bacon. Poteter ved siden av, ja.

Bruker du rødvinslaken fra ferskenen istedet for saus da, eller spiser du det tørt?

Gammel 09-02-07, 21:00   #26
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Bruker du rødvinslaken fra ferskenen istedet for saus da, eller spiser du det tørt?

Spiser det tørt. Det smaker veldig rødvin, og det er ikke brukendes, det hadde blitt som å helle rødvin over noe. Det er jo veldig mye saft fra før.

Gammel 09-02-07, 21:02   #27
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ok. Dah gikk jeg tom for spørsmål, så du får gå å kose deg med kokkos og Grand Prix.

Gammel 09-02-07, 21:05   #28
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Aner ingenting og hermetikk-desseren, hva står det på pakken da ?
Kos deg med kokosnøtten.

Gammel 09-02-07, 21:08   #29
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Jeg skal straks benke meg foran Melodi Grand Prix og åpne boksen. Sjekk tråden igjen om en time, for dommen.

Å fy faen. Det var det verste jeg har smakt på lenge. Det var helt mykt, og hadde konsistens av hermetisk fersken. Dessuten smakte det overhodet ikke kokosnøtt. Det smakte faktisk ingenting. Helt jævlig. :spy:

Gammel 09-02-07, 21:10   #30
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:noterer:

Takk, da skal jeg spare min egen gane for hermetisk kokosnøtt.

Gammel 09-02-07, 23:27   #31
Hempa
Aktiv

Hempa sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hempa er litt kul
Standard

Å, nå fikk jeg lyst til å lage mine egne hermetiske pærer. Med stjerneanis, kanel og bittelitt ingefær i sukkerlaken. Også varm sjokoladesaus og krem fra boks.

Åååååå!

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 23:28   #32
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden fikk meg til å sende mannen på butikken for å kjøpe vaniljeis og fruktcoctail.
Det var veldig godt da.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:22   #33
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hempa, her.

Å, nå fikk jeg lyst til å lage mine egne hermetiske pærer. Med stjerneanis, kanel og bittelitt ingefær i sukkerlaken. Også varm sjokoladesaus og krem fra boks.

Åååååå!

Nå fikk jeg lyst til å komme på besøk til deg.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:45   #34
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det hørtes supergodt ut. Det skal prøves i morgen!

Ja, pærer kokt i rødvin er fantastisk godt. Passer ypperlig til viltkjøtt eller kalkun.

Det pleier vi og få servert når vi er i Nederland.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:47   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hermetiske pærer er så godt. Mamma pleide å lage dem selv, og de ble bare så nydelige!

Å, bestemor laget hermetiserte pærer på store Norgesglass. Med pisket krem. Mmmmm!

Jeg tror ikke dette er av det verste, Olympia. Innimellom kan det ikke skade.

Gammel 14-02-07, 20:31   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, bestemor laget hermetiserte pærer på store Norgesglass. Med pisket krem. Mmmmm!

Det gjorde moren min også, muligens også bestemor. Og hermetiserte plommer. Jeg husker også det som veldig godt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:57   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også oppvokst med hjemmehermetiserte pærer. Det var utrolig godt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.