|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Barnevogn på flyVi bestilte bambinopakke da vi var på Sunwing nå i juni. Trilla som fulgte med ble pakket bort.
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Barnevogn på fly
Det er det jeg på en måte ser for meg også. Kanskje oth'en må med på tur, vogn ER viktig for at vi skal få det bra på tur, ellers begrenser det aktiviteten en hel del.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Er ikke du litt mer interessert i vogner enn gjennomsnittet? Tror du det påvirket beslutningen om å pakke den bort?
|
|
|
|
#24 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevogn på flyVi var på mallorca nå i sommer, og jeg var i samme dilemma som deg, minste mi blir 3 i august, men trengte å ha med vogn. Jeg tok sjansen, og dro med meg oth'en vår. Jeg betalte 50 kr for en plastpose på flyplassen, hadde med litt bobleplast som vi surret rundt de utsatte delene på vogna. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Javel?
Ta med oth'en du, det gjorde vi til 3-åringen, og det var luuuuurt! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Nei, jeg tror ikke det har påvirket beslutningen. Selv Zapp synes jeg har en bedre trillekomfort enn sunwingvognene, og den kan man jo ta med på fly også. Veldig praktisk synes jeg. Jeg var uansett ikke interessert i vognleie, men det var ikke mulig å få høystol uten å ta med vogna på kjøpet. Snodig egentlig.
|
|
|
#28 |
|
Ekvilist
|
Sv: Barnevogn på flyEn fordel med å ha med stor vogn er dette å få med seg alt pikkpakket på stranda. Baderinger, kamera, håndkler, klær, bleier, drikkeflasker og hva_har_du. Vår TFK var et vandrende tårn på vei til stranda.
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnevogn på flyMen skal du ta med en OTH på fly så ville jeg sjekket om du får den erstattet hvis den blir ødelagt uten at den er pakket inn skikkelig prampack. Jeg tror det er den nye regelen. Og en OTH er vel litt for verdifull til at man tør å ta sjangsen.
|
|
|
|
#30 |
|
Javel?
Jeg mener det er ulike regler for ulike flyselskap, Norwegian vet jeg har slengt seg på prampack trenden, men de andre er jeg litt usikre på. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Barnevogn på flyJeg kommer til å pakke den i prampack. For min del er det mer et spørsmål om jeg skal gidde å dra på den i tillegg til koffertene enn hvordan jeg skal pake den, jeg tar ikke sjansen på å sende den i plastpose tror jeg.
|
|
|
#33 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja. Hadde det vært aktuelt å kjøpe en ny vogn, så hadde den definitivt vært et alternativ. For vår del er det ikke et tema siden vi allerede har 4 vogner og straks er ferdige som vognbrukere.
|
|
|
|
#34 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevogn på flyJeg pakker i prampack. Vi fikk skade på vogna i sommer, men ingen problem med erstatning siden den var pakket i prampack (hele bagen var klemt i stykker, hadde havnet under en tung kasse visstnok). Om jeg hadde hatt ei rimelig vogn jeg ikke hadde tatt så tungt om ble skadet ville jeg bare sendt den i plastpose. Usikker på om man får dekt skader dersom den er pakket i plast. |
|
|
|
![]() |
|
|