|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Ja, hva mener du med "billig"? Det meste er jo billig her om man regner ut fra Oslo-priser, f.eks...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Da blir det litt vanskeligere å hjelpe deg, men jeg kan jo generelt si at du kan finne oppussingsobjekter ned i 1.5 mill. (hus) og skal du ha noe med mer oppdatert standard må du fort opp i 2.5 mill. Dette gjelder egentlig både for Drammen og Lier. Vi har nemlig kjøpt hus i Drammen i våres og da kikket vi i Drammen og Lier.
|
|
|
#24 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?
Takk for info. Vi vurderer å kjøpe med en gang, blir veldig dyrt å leie om en skal opp i en viss størrelse. Så vi vurderer blokkleilighet igjen.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Skal man ta tog blir vel Mjøndalen noe upraktisk sammenlignet med Drammen, ettersom det er kun Kongsberg-tpget som stopper der. Buss blir da et alternativ - vel også noe færre avganger enn med toget, og ikke like komfortabelt som toget etter min mening. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Vi tar bare Kongsbergtoget siden vi tar det fra Gulskogen, og vi er veldig fornøyd med det. Er fine tog, alltid ledig plass når man går på før Drammen stasjon og helt greit med to avganger timen i rushen og en avgang i timen ellers. Har man flexitid på jobben er det ikke noe problem.
|
|
|
#27 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Nå har vi kjøpt leilighet i Solbergelva!
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Gratulerer, det er en fin plass hvor man kan komme seg raskt til Drammen.
|
|
|
#29 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Gratulerer! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Grattis.
|
|
|
#32 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Solbergelva (eller Solbælva) blant innfødde, er et fint sted. Gratulerer!
|
|
|
|
#34 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Gratulerer! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gratulerer! Fineste stedet, spør du meg....
|
|
|
|
#36 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor bo mest mulig billig og landlig med arbeidsted Drammen?Gratulerer. Der er det veldig fint. Bodd der i 17 år omtrent. De tre eldste har gått på skole der, og vi trivdes veldig godt.
|
|
|
#37 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sier de ikke bare "ælva", da?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det kan godt være
|
|
![]() |
|
|