|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?
Eg bruke heller ikkje vide bukser, men det var visst lett boot cut som var anbefalt.
|
|
|
|
#47 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg hadde aldri trodd jeg ville passet noe sånnt, men fant i sverige i ferien - å de er bare så gode.passet perfekt. så hvis du finner noen som passer foten din så hvorfor ikke |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Om ballerinasko er håpløse avhenger vel i mye større grad av føttene enn av beina over.
|
|
|
|
#50 |
|
|
Ja, og jeg har ikke sagt noe annet heller. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Trøtt
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg har akkurat passe store føtter og ikke så aller verst legger, men ballerinasko blir for flate for meg. De ser kanskje ok ut, men jeg får vondt i ryggen av å gå med de, dermed ender det opp med at jeg går med ballerinasko sånn ca 5 ganger i løpet av sommeren, og ca en time hver gang til jeg husker at jeg ikke liker det.
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg har ikke lest den andre tråden, så jeg skjønner at jeg blander meg inn i en diskusjon jeg ikke kjenner til. Det er alltid gøy.
|
|
|
|
#60 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Kanskje det er derfor japanere skreller agurkene? Eller nei, de ønsker jo som regel å bli blekere de.
|
|
![]() |
|
|