|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!Så mange flinke og meddelsomme jåledamer her inne! Leppepeeling fra Body Shop skal kjøpes inn, og kanskje Burt's Bees skal prøves også. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!
Lukter denne noe? Ikke honning-lukt håper jeg? Jeg bruker også leppepomade om natten (mentholatum leppepomade) og Chanel sine leppestifter med Chanel lipliner.
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!
Synes du ikke den lukter fælt? Jeg synes lukten er helt grusomt søt og kvalmende....
|
|
|
#25 |
|
Audacious
|
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!Burt's bees finnes som stift også. Den lukter en anelse bivoks, men ikke sånn skikkelig honning som den gamle honningleppepomaden til BodyShop. Også lukter den svakt av mentol. Jeg har sett den i flere helsekostbutikker det siste året (min ble kjøpt i Canada).
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!Jeg skrubber leppene hvert skuddår
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 16-07-10 kl 23:44. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
fri
|
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!Å ja da. Peeler med jevne mellomrom med leppepeeling og smører med leppebalsam. Mary Kay sin. Den varer i evigheter, for trenger ikke bruke den så ofte for at den har effekt. Balsamen er virkelig god synes jeg. Var skikkelig solbrent på leppene etter litt for mange timer i sola i syden, og leppebalsamen hadde virkelig effekt da. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!De har en slags stift på bodyshop som peeler leppene. Hadde den for noen år tilbake. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Lekre lepper - hjelp ønskes!Leppepeeling! Det skal jeg jammen teste før bryllupet. Jeg bruker vanligvis leppepomade og lipgloss, ganske sjelden leppestift, men har kjøpt en kjempefin fra Mac nå. |
|
|
|
![]() |
|
|