Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 23:54   #861
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Argh! Jeg gikk fordi Mols i dag og hadde såå lyst til å gå inn og kikke, men med to spinnville barn utgikk det gitt.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 00:19   #862
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Eh, det var visst 40% på sommerklær hos Noa Noa, og dermed er sommergarderoben min inn i neste århundre komplett. (Neida, ikke ille..) Kløver får også et rååsa skjørt derfra, da blir hun nok glad.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 00:28   #863
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpte en nydelig sort kjole/tunika på H&M i dag, med puffermer og litt rysj foran. Særdeles fornøyd.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 00:30   #864
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Kjøpte en nydelig sort kjole/tunika på H&M i dag, med puffermer og litt rysj foran. Særdeles fornøyd.

Er den den som har litt vidt skjørt og er uten ermer? Mye rysjer? Jeg har sett på en jeg syntes var veldig fin nemlig.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 00:46   #865
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er den den som har litt vidt skjørt og er uten ermer? Mye rysjer? Jeg har sett på en jeg syntes var veldig fin nemlig.

Den har puffermer som er gjennomsiktig, og er litt vid ja. Kunne faktisk kjøpe str. M. Jeg har en litt "tykk" tights om man kan kalle det det, som jeg kan ha til, eller en sort dressbukse som er litt kroppsnær. Fant ikke bilde av kjolen på nettet.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 01:09   #866
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har puffermer som er gjennomsiktig, og er litt vid ja. Kunne faktisk kjøpe str. M. Jeg har en litt "tykk" tights om man kan kalle det det, som jeg kan ha til, eller en sort dressbukse som er litt kroppsnær. Fant ikke bilde av kjolen på nettet.

Tror ikke det er den samme da. Men den høres fin ut. Jeg fant bilde av den jeg tenkte på, men i "topp-versjon". Kjolen er selvsagt lenger. Og svart.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 01:47   #867
Dronningen
Pauset

Standard

Tror ikke det er den samme da. Men den høres fin ut. Jeg fant bilde av den jeg tenkte på, men i "topp-versjon". Kjolen er selvsagt lenger. Og svart.

Den blusen har jeg også, både i sort og rødt. Kjolen minner om den ja, men har små ermer. Det kan ikke være at du husker feil?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 02:02   #868
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Fikk dette settet i posten i dag.

For en nyyyydelig modell! Mye enklere å forholde seg til klærne når de sitter på noen som ikke bruker 10 nummer under din egen størrelse, men kanskje bare 7 eller 8...

Gammel 21-07-10, 02:15   #869
Joika
Pauset

Standard

Den blusen har jeg også, både i sort og rødt. Kjolen minner om den ja, men har små ermer. Det kan ikke være at du husker feil?

Kanskje det? Jeg husker bare at jeg syntes den hadde lite HM-preg. Kvaliteten så "eksklusiv" ut.

Tror jeg må ned å prøve en dag snart.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 09:56   #870
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har eg lyst på! Litt lengre enn dei andre der oppe;

Gammel 21-07-10, 10:54   #871
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Joika, den blusen var nydelig!

Jeg handlet visst ikke bare på salg. Dette skjørtet fra den nye høstkolleksjonen ropte på meg, og måtte bli med hjem. Bare at mitt er grått!

Sorry stort bilde. Det var vanskelig å finne et bilde av det på nettet. Nettsiden til Noa Noa er jo ganske ubrukelig.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 21:52   #872
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De med stjerner i brunt.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 21:58   #873
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på salg.

Soaked in luxury topp:

Topp (husker ikke merket i farta):

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 22:04   #874
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Denne har eg lyst på! Litt lengre enn dei andre der oppe;

Den var kjempe fin! Hvor selges den?

Mira er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 22:16   #875
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Ups - det ble visst Desigual kåpe på meg i dag... på salg selvfølgelig .

Gammel 21-07-10, 23:55   #876
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ups - det ble visst Desigual kåpe på meg i dag... på salg selvfølgelig .

Kul!!!

Nessie: Kjøpte du den øverste på nett?

[quote=Nessie;2345101]Jeg har vært på salg.

Soaked in luxury topp:

Topp (husker ikke merket i farta):

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 23:59   #877
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul!!!

Nessie: Kjøpte du den øverste på nett?

Næh, 99 kr (!) på salg her jeg bor gitt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 09:35   #878
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Om det er mote kan nok diskuteres, men jeg har i hvert fall investert i kategorien bekledning:

1. Norrøna Falketind paclite gtx-bukse
2. North Face Hedgehog gtx-hikingsko
3. Timberland trail sandaler
4. Kari Traa hipster (2 stk., en turkis, en rosa)

Retz er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 10:23   #879
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Fra Odd Mollys nye kolleksjon:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 388velourtuniccabaretback.jpg (32,6 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 388velourtuniccabaretfront.jpg (32,3 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg 465merinodressdarkgrey.jpg (34,8 KB, 35 visninger)
Gammel 22-07-10, 11:05   #880
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Jeg venter på et skjerf fra Nümph. Det blir nok nydelig både om sommeren (for kjølige kvelder) og sammen med den blå jakka mi litt utover høsten:

Skulle ønske jeg kunne kjøpe enda mer Nümph!

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.