|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Bh-er – litt hjelp, takk!Jeg lurer på om jeg sånn helt plutselig har endret BH størrelse. Etter 3 runder med amming, opp og ned i vekt og godt over 30 år er det en del heng og sleng, men slett ikke ille egentlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Bh-er – litt hjelp, takk!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Bh-er – litt hjelp, takk!Kanskje jeg traff Lindex på en dårlig dag? De hadde massesalg og under tøy til 30 kroner men lite D-cup Bh'er med bøyler, jeg fant en og den kjøpte jeg... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
De har et merke som heter Ella M, eller noe i den dur. Jeg bruker 75DD og kjøper nesten alltid typ t-shirt BH. Det vil si forpressede cuper, men da uten innlegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Bh-er – litt hjelp, takk!Sikkert derfor, og takk for svar |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Ella May er Lindex. Jeg har aldri handlet noe på KappAhl. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Bh-er – litt hjelp, takk!Her er det kun på Lindex at jeg finner bh'er som passer... må ha D/DD-cup, og jeg kjøper kun med bøyler¨(bortsett fra sportsbh da...)
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bh-er – litt hjelp, takk!D-cup er en helt kurrant størrelse. Hvis du ikke finner godt utvalg av det i butikken, må du bare klage. Det er i alle fall ingen mangel på merker og modeller i 75D rundt om kring. Det må da være en av verdens vanligste BH-størrelse for voksne kvinner som har født barn. |
|
|
|
![]() |
|
|