Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg fine klær til babyjente

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-10, 15:59   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg fine klær til babyjente

Nå skal vi få jente, og jeg sjekker nettbutikker for å se om jeg finner noe fint. Da gutten var baby var jeg oppgitt over dårlig utvalg av fine gutteklær, og syntes utvalget var så mye bedre til jenter, men nå syns jeg nesten det er motsatt ... Hjelp?

Gammel 24-07-10, 16:08   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg fine klær til babyjente

Aner ikke hva du liker, men her er noe jeg liker.
Fra Ellos.

Sist redigert av Chablis : 24-07-10 kl 16:16.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:11   #3
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var fine Minni.

Jeg aner heller ikke hva jeg liker. Det er derfor jeg spør om hjelp. Jeg liker ikke Hello Kitty, ikke babyrosa og ikke for mye dill.

Gammel 24-07-10, 16:15   #4
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gammel 24-07-10, 16:17   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Hanna Andersson har mye fint både til babyjenter og babygutter. Ikke veldig billig, men veldig god kvalitet på klærne.

Gammel 24-07-10, 16:17   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Har endel bodyer her som er fine.
http://nameit.bestsellershop.com/NO/...body/10/185631

Gammel 24-07-10, 16:19   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg at du ikke likte babyrosa. Det er derfor jeg er glad i Hanna, de har mye fargerike klær, ikke bare babyblonderosa. Og ofte samme klær for gutter og jenter, med en unisexfarge.

Gammel 24-07-10, 16:21   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Rosa går an altså, men ikke sånn pastellrosa som jeg ser på alt for mye babytøy.

Det dere har vist her har jo vært fint.

Gammel 24-07-10, 16:29   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig glad i klærne til Name it. Masse fine farger og mønstre. Lindex har også en del spreke klær.

Ellers har jeg en forkjærlighet for Småfolk, Katvig og Mala.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:52   #10
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos Name it og Lindex syns jeg de har mye fint.

Gammel 24-07-10, 16:53   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

www.linuslotta har forresten salg nå, med lave priser og gratis frakt. De selger blant annet Name it-tøy. Jeg fant ikke noe til mine, men det var endel fint i små størrelser.

Gammel 24-07-10, 17:08   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes fortsatt gutteklær er et sørgelig kapittel. Sukk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 18:34   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Katvig, Småfolk (st?) Ej Sikke Lei, Me Too, Polarn O Pyret har fine jenteklær, og Lindex har også veldig mye fint i det billigere sjiktet.

Gammel 24-07-10, 18:37   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Når det kommer til gutteklær er det skikkelig diskreminering.
Snakk om elendig utvalg.
Ser det også godt nå som det er salg.
15 stativ med jenteklær på salg og er man heldig er det ett eller 2 med gutteklær på salg.

Gammel 24-07-10, 19:01   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte denne velurdressen til snuppa i dag, med 50% avslag blir det ok pris. Settet er fra Mala.

Ellers slenger jeg inn litt bilder av klær vi har til snuppa:
Molo

Katvig:

Cubus:

Kappahl:

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 24-07-10 kl 19:07.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 23:29   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker Urban Elk (finnes i ulike nettbutikker)

Og Lilleba. Kjempegodt stoff (bambus), men litt dyrt

Ellers har de godt utvalg av lyserosa og Hello Kitty på H&M. Lindex og Nameit har heldigvis svært lite av dette. Mummikolleksjonen til Lindex er fin.

Sist redigert av venla : 24-07-10 kl 23:37.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 03:15   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Fra Molo:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 04:08   #18
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

jeg bærer på en gutt, gutteklær er sjeeeedeliiiih

Gammel 25-07-10, 10:33   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

jeg bærer på en gutt, gutteklær er sjeeeedeliiiih

Nemlig. Det finnes knapt pene gutteklær og det provoserte meg sist jeg hadde guttebaby (12 år siden) og provoserer meg fortsatt. Og vil man strikke eller sy selv finnes det få oppskrifter til guttene sammeliknet med jentene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 11:48   #20
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Her var det mye fint til gutt. Jeg tror jeg må venne meg til å se på jentetøy, for jeg syns guttetøyet er finest ... Ja, utvalget er dårligere, mye dårligere, men de få klærne som er er finere. Jeg innser at det er meg som må omvende tankegangen min etter å ha sett kun på guttetøy i åtte år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.