Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 12:34   #41
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Uff, jeg får helt hjernesperre her.

Eneste jeg tenker ( i det rette humøret ) er sykdom, død og fordervelse

Forbokstaven hans var/er R og etternavnet begynner på S, egentlig har han ett fornavn som vi ikke brukte som starta på P.
Så P R S, født 25. januar 06 - 30. august 07.

Jeg ønsker en tatovering som ikke gjør at det blir en flekk på huden, men hvor du kan se mye hud gjennom den så den blir litt luftig. Ikke altfor markert liksom.. Er redd jeg angrer meg på plassering, så hvor skulle jeg hatt den er veldig veldig viktig nå. Kanskje mer viktig enn hvordan den ser ut.
Skal den kunne gjemmes i det daglige? Skal jeg kunne se den uten å bruke speil? Overarmene mine er rett og slett schtygge, så de ønsker jeg ikke å fremheve akkurat. Hmmm.
Bruker ofte litt utringning ( liker ikke at det strammer rundt halsen ) så jeg ønsker ikke at bare litt av den skal synes. Hele bør kunne ses uten at det blir rart, så skuldrene og brystet utgår.
Det er ikke akkurat aktuelt å ha den på magen :tjukk: Kanskje innsiden av armen, men det gjør vel driiiiitvondt :grøss:

Er du på ES? Ligger mange bilder av tatoveringer der.

Gammel 20-07-10, 14:46   #42
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

ES?

Besvarer det spørsmålet ditt?

Gammel 21-07-10, 00:27   #43
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

ES?

Besvarer det spørsmålet ditt?

englesiden

Gammel 21-07-10, 00:41   #44
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den Kitty la ut var jo kjempefin.

Gammel 21-07-10, 16:11   #45
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

englesiden

Åja, der var jeg en stund,men tror jeg rota bort passordet. Der er det vel flere om har tatt slike ja. At jeg ikke tenkte på det. Kanskje finne passordet snart

Gammel 24-07-10, 10:55   #46
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I går så jeg en nydelig tatovering på en dame, og da tenkte jeg på deg. Hun hadde en ganske stor fjær på leggen. Fjæren var "knust" på den ene siden (som om den var av glass). Jeg vet ikke hva bakgrunnen for det var, så klart. Men jeg tenkte at en fjær, det kunne være et fint symbol for Minstemann. Kanskje et dun? For å symbolisere hans flyktige liv. Eller et dun fra englevingene hans. Eller noe sånt. Et dun berører en, og er vakkert. Kanskje på armen din, så blir det som om han berører deg over armen hver dag.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 12:40   #47
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det er en tatovør i Drammen hos Starlight Tattoo som er helt RÅ på å tatovere ansikter. Han heter Kjetil. Kunne det vært noe å høre med han om du er i Drammen en gang? Jeg har sett noen av de han har lagd, med originalen ved siden av (det var ei lita jente) og det er desidert det beste jeg har sett. Damen hadde tatoveringen på den ene skulderen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.