|
|
#1 |
|
snart helsesøster
|
Iphone-spørsmåldet står en E øverst nesten til venstre, ved siden av strekene og teleoperatør, håper ikke det betyr at jeg er på nett via netcom? det har ikke stått der hele tiden og jeg tror ikke jeg har gjort noe med innstillingene...
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Iphone-spørsmålDet står E øverst i hjørnet på min telefon nå, jeg er ikke koblet til noe tråløst nett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Iphone-spørsmålE står for Edge. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Iphone-spørsmålDet er det jeg er redd for, ja, siden jobben betaler regningen.
|
|
|
#8 |
|
Skal rømme
|
Sv: Iphone-spørsmålMen hvis du vil sitte på nett hjemmefra er det jo bedre å logge deg på et trådløst nett hjemme, hvis du har det. Da blir det jo gratis, og det kommer det opp et annet symbol.
|
|
|
#9 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Iphone-spørsmålJeg gjør det når jeg er hjemme, ja. Aner ikke hvordan eller hvorfor den E en kommer opp men når jeg er på det trådløse nettet her hjemme så er den ikke der. Men den kommer når jeg ikke er på.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Iphone-spørsmålDen E-en betyr i grunnen bare at du ikke er på noe trådløst nett. Da har du mulighet til å surfe via Edge, men hvis du ikke åpner nettleser, mail eller andre nettprogrammer, så "er du ikke på nett", og bruker ikke penger eller noe sånt.
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Iphone-spørsmål
Hvorfor vil du ha den vekk?
|
|
|
#13 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Iphone-spørsmålOk. Er bare redd for at jeg skal bruke masse penger på ingenting.
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Iphone-spørsmål
E-en viser at du ikke er koblet til et trådløst nett, og det er greit å vite, for da kan det koste penger å bruke Internett. (Avhengig av hva slags abonnement du har.) For å få den bort, må du altså sørge for å koble deg på et trådløst nett. Det kan variere hvor i huset/leiligheten iphonen klarer å finne nettet deres, så det kan være det som er grunnen til at E-en kommer opp. Og er du ute og går i byen, vil E-en typisk være der hele tiden.
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Iphone-spørsmålDen kan forandre seg til en H og til en G og til noe annet også. Den sier noe om nettet ditt. Den bokstaven i seg selv bruker ikke penger.
|
|
|
#16 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Iphone-spørsmålJa, men da er jo greit. Så lenge jeg vet hva den er og at det ikke betyr at jeg er på nettet via mobilnettet hele tiden
|
![]() |
|
|