Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg fine klær til babyjente

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-10, 11:54   #21
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg fine klær til babyjente

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Her var det mye fint til gutt. Jeg tror jeg må venne meg til å se på jentetøy, for jeg syns guttetøyet er finest ... Ja, utvalget er dårligere, mye dårligere, men de få klærne som er er finere. Jeg innser at det er meg som må omvende tankegangen min etter å ha sett kun på guttetøy i åtte år.

Hi hi..kjenner til den! Har selv 2 gutter og fikk jente nå så har tatt litt tid å venne seg til å gå i jenteavd. for å kjøpe klær. Men i motsettning til deg ELSKER jeg omtrent alt, selv sukkersøtt, rosa jentetøy. Får ikke nok.....

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 11:56   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde nok hjulpet om jeg likte rosa og sukkersøtt ja. :innser:

Gammel 25-07-10, 12:42   #23
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som jeg skulle ha skrevet dette selv Fluke! Jeg kommer til å få en lilla jente. Hver gang jeg skal i en butikk og se på jenteklær ender jeg opp med noe til kommende storebror.

Har funnet en fin sparkebukse fra Fransa på Barnas Hus, ellers går det i klær i nøytrale farger og guttefarger. Skal legge inn bilder om jeg finner noe.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 12:49   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fluke: Sånn var det for meg også i begynnelsen, og jeg har bare handlet guttetøy i 3 år. Men nå synes jeg veldig mye jentetøy er fint, og snuppa mi kler lyserosa veldig godt, så da får hun noe av det også. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg har blitt råsamamma.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 14:01   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Her er noe av det siste jeg har kjøpt til snuppa, pluss et par ting vi har fått og et par ting vi har arvet. I hennes neste str 68. Mest fra Name It, noe fra Lindex, H&M og Perfekt.
Gave

Lindex

H&M og Name It bukse

Cubus

Name It og Pippi

Perfekt/ Gave

Gammel 25-07-10, 14:05   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Name It

Name It buksedress (gave), kjole lindex (arv)

H&M (arvet)

Name It

Name It

Gaver fra Name It

Gammel 25-07-10, 14:08   #27
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Name It

Fra en matbutikk i Sverige...

Også fra matbutikk i Sverige

Lindex

Arvet, Urban snakketøy og Miniature, bukse Lindex.

Vil si disse klærne representerer min smak....
Er handlegal, så dette var bare litt i str 68, pluss at jeg har arvet en god del flott tøy av ei venninne!!

Gammel 25-07-10, 14:15   #28
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er vanskelig å unngå alt det rosa. På Hennes og lignende kjedebutikker må du lete lenger etter de fine klærne blant alt det jenterosa. Polarn og Pyret har masse fint til jenter og mye av klærne er også unisex. Med litt trening blir du snart effektiv på å overse det du ikke liker og peile inn på det som er fint.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 14:26   #29
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Å etter å ha lagt inn alle bildene og ordna med litt annet her hjemme kom jeg til å tenke på at jeg egentlig bare har rotet til tråden din.
Tøyet jeg har lagt ut bilder av er jo tøy av typen du ikke liker så godt.
Sorry.

Gammel 25-07-10, 14:45   #30
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Å etter å ha lagt inn alle bildene og ordna med litt annet her hjemme kom jeg til å tenke på at jeg egentlig bare har rotet til tråden din.
Tøyet jeg har lagt ut bilder av er jo tøy av typen du ikke liker så godt.
Sorry.

Jeg ba jo om bilder av fine klær til babyjente, så det er jo ikke feil om du viser det du syns er fint.

Gammel 25-07-10, 16:14   #31
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg ba jo om bilder av fine klær til babyjente, så det er jo ikke feil om du viser det du syns er fint.

Godt å høre!

PS: HØSTENS MOTE ER I LILLA, så kommer til komme masse tøy som IKKE er rosa nå og utover!

Gammel 25-07-10, 22:18   #32
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Lilla

Gammel 25-07-10, 23:00   #33
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fra familiebutikken

<H4 class=no-display>

</H4>

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 01:23   #34
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg ser jo at jeg har VELDIG ulik smak fra de fleste av dere... Jeg LIKER ikke Katvig, og syns Lindex har de grelleste barneklærne av alle. Jeg syns jenter skal gå i hvitt eller lyserosa og ikke lilla eller oransje.
Men vi er forskjellige!

Disse klærne representerer mer den stilen jeg liker:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg NMZ0DEJ_mt.jpg (8,5 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg NM-2NBZ_mt.jpg (7,0 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg NM-2HC8_mt.jpg (5,4 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg NM-2JMH_mt.jpg (7,5 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg NMZ0CP0_mt.jpg (6,7 KB, 6 visninger)
Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.