Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning ved gynekologtime

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du på deg tunika/ kjole e.l. hos gynekologen?
Alltid, og det er helt bevisst! 77 37,56%
Nei, sånt gidder jeg ikke å bry meg om 36 17,56%
Det har jeg aldri tenkt over 90 43,90%
Dustepoll/ vil bare se resultatene 2 0,98%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-10, 19:37   #101
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påkledning ved gynekologtime

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Bryr doktorer seg om kjønnshår altså? Hvorfor det?

Forestill deg kratt som er er så tykt og langt at det omhyggelig skal ryddes til side, gjerne etter at man først har klippet bort klumper. Det er upraktisk og det lukter ikke så godt, for å si det mildt. Ikke er det behagelig å se på heller.

Gammel 23-07-10, 19:46   #102
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klippe bort klumper? Uh.

Men synes leger det er ubehagelig å se på altså? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig, de må jo se på en del mer eller mindre udelikate ting dag ut og dag inn, så jeg tenkte ikke at kjønnshår kunne være så ille i den sammenhengen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 20:24   #103
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Klippe bort klumper? Uh.

Men synes leger det er ubehagelig å se på altså? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig, de må jo se på en del mer eller mindre udelikate ting dag ut og dag inn, så jeg tenkte ikke at kjønnshår kunne være så ille i den sammenhengen.

De er mennesker de og.

Gammel 23-07-10, 20:30   #104
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De er mennesker de og.

Vet det altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:34   #105
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror aldri jeg har tenkt på klær for anledningen i slike tilfeller nei.

Ikke jeg heller.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 00:49   #106
Abeline
Aktiv

Medlem siden: May 2010
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det har jeg aldri tenkt på, men ideen er god.

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 09:22   #107
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Jeg bruker riktignok ofte tunika, men denne problemstillingen har ikke eksistert for meg før jeg så denne pollen.

Gammel 26-07-10, 09:57   #108
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med Divine og Chanett i denne. Dette har jeg ikke tenkt over i det hele tatt. Jeg er selvsagt ren uansett, men ut fra hva legen min skal se på (og jeg går ikke til gynekolog, så her dreier det seg om min kvinnelige fastlege) så synes jeg ikke at det er så ille om hun ser rompen min i det jeg beveger meg fra stolen der jeg legger fra meg klærene til stolen jeg skal sitte i.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:02   #109
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men det er sant at jeg faktisk føler meg veldig naken de få skrittene og skal absolutt ha på meg noe slikt neste gang.

Samme her.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:15   #110
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker at ´dette er noe de ser dagen lang´og legger ikke så mye vekt på hva jeg har på meg.
Den nakne følelsen kommer like fullt når jeg ligger i stolen, så de få skrittene fra eller til ...
Men ren og velstelt syns jeg er et must. Liker best gå dit rett etter en dusj.

Gammel 26-07-10, 11:23   #111
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fastlegen min blir litt smårød og tussete ved hver GU og det gjør at jeg føler at jeg er herre over situasjonen. Han presiserer alltid at jeg skal kle meg av nedentil, for en gang (har han fortalt) var det ei som tok av seg alt. Jeg er sjenert for mye rart, men GU er helt greit. Jeg har fått et avslappet forhold til det etter fire graviditeter og fødsler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.