|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Vi skal flytte (
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Sitter ikke sånne inmari godt fast? Jeg ville ikke risikert å forsøke å fjerne dem, det får være opp til nye eiere hva de velger å gjøre med det. Kanskje de kan henge noe i dem selv? De må regne med at sånt finnes på veggene når de overtar.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Jeg hadde ikke kommet på at de skulle fjernes. Har ikke gjort det når jeg har solgt og flyttet tidligere og heller ikke hørt om andre som har gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Skal du fjerne dem, så får du litt av en jobb. De lager store hull i veggene, slik at du må sparkle, pusse, og så må du antakelig male hele veggen, for sparkelflekker på veggene er jo ikke så pent? |
![]() |
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?De går ikke an å fjerne uten å lage et stort hull i veggen.
Angelique Sist redigert av Angelique : 26-07-10 kl 09:15. Årsak: satt inn bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Samt at hvis du fjerner dem, med medfølgende sparkling og maling, så gjør du jo den delen av veggen mer sårbar og porøs, og det kan bli problemer hvis de nye eierne ønsker å henge opp noe på omtrent samme sted. Mye bedre hvis det er en plugg der i stedet. Plugger skjules dessuten aller enklest ved at man henger noe foran dem. Og det er det jo ikke usannsynlig at man gjør.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva gjør man med mollyplugger når man flytter?Enig med alle!
![]() |
|
|