Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-10, 10:31   #121
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg gleder meg til klærhøsten jeg
Støvletter, strømpebukse, kule skjerf, kåper og stæsj.

Det har jeg brukt i nesten hele sommer jo
Når det er overskyet og 10 grader så tar jeg på meg høst klær.
Har ikke plukket ut vinter og vårklærne i fra skapet bare lagt inn 2 sjortser som er brukt en gang hver

Gammel 26-07-10, 14:27   #122
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Funker det å linke til facebook tro?

Fra "Ho Milla", som holder til i Henningsvær men sender i posten

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 14:30   #123
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Skal de være så krøllete? Både den grønne og den lilla ser i så fall ut som mine kjoler.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 14:33   #124
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! De _skal_ være så krøllete

Gammel 01-08-10, 19:56   #125
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal vi se hva jeg har fått fra Hm.com
Har en lys lilla sånn her fra før bare at den er litt lengre og mere kjole,kjøpt på vanlig hm avdeling i Bodø høsten 2008. Og den har jeg brukt opp.Den kunne jeg ha med strømpebukse. Men denne tror jeg er litt videre og er mere taits vennlig..

Gammel 01-08-10, 22:15   #126
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den grå du kjøpte? ser fin ut ialllefall! Funker den til tights, og skjuler den stumpen...?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:54   #127
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Den grå er mere kjole enn den lilla men funker med taits. Går til kneet mitt .men jeg er ikke så høy.
sjuler alle magene mine og er videre i magen en den lilla
Rumpa dekker den vel og.

Gammel 03-08-10, 21:38   #128
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg liker disse! Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken farge jeg liker mest men... swedish hasbeens høstkolleksjon (fant dem hos Ho Milla - nettbutikk på facebook som sender i posten ). Stjal bildet fra nettet siden jeg ikke helt vet om det går an å linke til bilder på facebook.

(de siste der finnes i hudfarget og, og de er Fine!)

Disse er litt for, ..., vel... interessante for meg

Gammel 03-08-10, 22:04   #129
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Åh de turkise støvelettene og de oransje skoene på bilde 2/3 var bare knall tøffe

Gammel 03-08-10, 23:43   #130
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DET var støvlettane sine det!

Gammel 04-08-10, 09:36   #131
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

For ikke å snakke om disse:

Helt utrolig lekre (synes jeg, da). Men jeg skal ikke ha støvletter til 4000 kr i år.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 11:02   #132
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Åååå, må ikke lese flere innlegg som Kanina har lagt inn Steike korr fine sko og støvletter !

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 13:25   #133
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Funker det å linke til facebook tro?

Fra "Ho Milla", som holder til i Henningsvær men sender i posten

Er det MJ støvler de røde? Og de nederste var råkule.

Gammel 04-08-10, 15:44   #134
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor klarer jeg ikke å finne denne noe sted?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:21   #135
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hvorfor klarer jeg ikke å finne denne noe sted?

Mulig den er utsolgt?
Den lå under salg/outlet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:52   #136
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Her er det strikkeklær som står øverst på lista.
Jeg har begynt på denne:

Åh!
Nå angrer jeg meg fordi jeg ga opp strikkeprosjektet i fjor. Spørs om ikke jeg må ta en prat med svigermor. Host.

Mye fin inspirasjon her. Noen som vet hvorfor kjolene ikke lenger ligger ute på nettsidene til Tulip & Tatamo?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:55   #137
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tulip & Tatamo legger ut salgskjoler i morgen tror jeg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:16   #138
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Ups.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:39   #139
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg kom over dette skjørtet fra Desigual som jeg rett og slett syntes var kjempetøft! Men jeg har dessverre ikke bein til å gå med slikt. Kanskje noen andre har det (fra haburi.dk)

Gammel 05-08-10, 22:43   #140
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Og dette var fint (de har det både på haburi.dk og que-mepongo.com). Og den svarte og turkise kjolen som MinaX har kjøpt seg, og som jeg har i nesten-lik versjon i annen farge fra i fjor:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.