Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 15:34   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, så ser noen denne forskjellen om hvem som bare er enig og hvem som jatter med forskjellig.

Mest sannsynlig vil de som er uenige være mer tilbøyelige til å se på det som jatting enn de som er enige.

Det jeg mener, som jeg ikke helt vet om jeg har greid å få fram, er at kriteriene du satte opp er absolutte. De kan ikke tolkes. Derfor vil det være ganske lett å finne de du ser på som jattere. Jeg har tenkt nøye etter, og jeg kan ikke komme på en eneste en som oppfyller kriteriene.

En annen ting er at jeg ikke forsto dem helt.

• alltid ender opp med å ha samme meninger som noen
øh, ja? Det er veldig sjelden noen ikke er enige med en eneste annen.
  • ofte eller aldri ytrer sin egen mening eller versjon
Ofte eller aldri? Man bør bare ytre seg sånn litt midt på treet i mengde?
  • holder kjeft i stillhet dersom de en gang imellom er uenig med de populære/heltene
Denne skjønner jeg, men greier ikke å se noe mønster i at dette skjer.

At folk definerer jatting forskjellig har jeg ikke noe problem med å se.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.