|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som vet om det finnes høyskap til bad på 30*30cm?Til å henge på vegg (kan ikke stå pga rør rett under)? Pris er vesentlig her, jeg gidder ikke å bruke flere tusen på dette.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
![]() Sv: Noen som vet om det finnes høyskap til bad på 30*30cm?Jeg lette etter det samme som deg og kom frem til dette som det beste alternativet: http://www.megaflis.no/Baderomsmoebler/Skap.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om det finnes høyskap til bad på 30*30cm?Ellos har faktisk en del fine bad,høyskap
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om det finnes høyskap til bad på 30*30cm?Tusen takk for tips, skal kikke på det.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om det finnes høyskap til bad på 30*30cm?Kikket litt på finn.no og der fant jeg faktisk et par alternativer.
![]() |
|
|