|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Stativ for å henge bøker på veggenJeg vet at noen bruker lokk-holderen til IKEA for å henge blader å bøker i. Jeg lurer på om noen har sett noen stativ a'la dette som er litt lenger/større og ment for litt tjukkere bøker som jeg kan bruke som kokebokstativ? IKEA har jo en bladholder også, men den rommer vel enda mindre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenLokkholder? Har du en link? Ble veldig nysgjerrig på om det er akkurat det jeg leter etter |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenVi bruker bildehyller fra Clas Ohlson til bokhyller over ungenes senger. Da ser de fronten på bøkene.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenDenne hyllen kan passe om man kun har oppoverplass.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenEtter å ha lest første innlegg igjen, ser jeg det nok er en annen type hylle du leter etter..
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenJeg har lyst på en tallerkenhylle til å ha bokutstilling på barnerommet. :hjelpsom:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Stativ for å henge bøker på veggenJeg har to tallerkenhyller tilgjengelig, men det er altså ikke plass til dem her. Den hyllen fra bokklubben har jeg sett på før, de er fine. Det er absolutt noe å vurdere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|