|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Frukt og grønt fra Finnegården?Vi vurderer å abonnere på frukt og grønnsaker fra Finnegården i stedet for å kjøpe kjipe varer fra kjedebutikker. (Og få et puff til å prøve ut nye varer i stedet for det samme gamle.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Ole Brumm får derfra, vet jeg.
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Åå det høres deilig ut ihvertfall! Finnes det en link?
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Vi får frukt og grønnsaker derfra, og er veldig fornøyde. Det er ferskt og godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?ohh finnes det noe slikt i drammensområde noen som vet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?@Lillemy01 : Kolonihagen.
![]() |
#8 |
Erfaren
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?men den er jo i oslo? Leverer de helt til buskerud? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Du kan taste inn postnummeret ditt midt på siden der, så får du vite helt sikkert. Jeg prøvde et random (googlet) postnummer til Drammen, og der leverte de.
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?tusen takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?
Jeg er veldig fornøyd med leveransen jeg får fra middagshjelpen.no. De leverer i Oslo, Lørenskog, Asker og Bærum i hvert fall, men det kan jo hende at de nå også leverer i Drammen. De har i hvert fall skrevet litt om at de skal utvide området sitt. Der får man riktignok bare middagsretter og ikke noe frukt, men det er full middag for ukedagene.
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?såå mye kjekt det finnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Unskyld at jeg drar opp denne tråden igjen men for noen år siden var det en gård som drev med slikt i akershus tror jeg. De hadde slik kasse salg men det var også inkludert økologisk kjøtt blant annet og egg finnes det noe slikt ennå??? Har prøvd å lete også om det finnes eventuelle andre enn kolonihagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Kan ikke svare deg, lillemy - men jeg vil gjerne tipse alle bergensere om den nye heløkologiske butikken som åpner midt i sentrum om noen uker; Reindyrka! De vil bl.a. selge varer fra Finnegården. Her er link til siden deres på Facebook: http://bit.ly/d4xJsj
![]() |
#15 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Bestilling ble sendt avgårde fredag og vi venter levering i morgen kveld. Bestilte ikke altfor mye i denne omgang. Må først se om det er nok det vi skal ha i denne omgang og så ev. øke etter hvert. Jeg ønsker meg en flexipakke på xxx kr i frukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Frukt og grønt fra Finnegården?Ru: Har dere fått regning på mail? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|