|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)
Eureka! |
![]() |
![]() |
#22 |
intro
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Waist-målet svarer til det jeg vil kalle midjen, mener jeg å huske - altså det smaleste punktet, gjerne rett under ribbeina.
![]() |
![]() |
#23 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I skjørt, som regel 40, av og til 42.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Men jeg skal fremdeles basere meg på at når hofta sier den største størrelsen så er det den jeg skal ha? |
![]() |
![]() |
#26 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Jeg ville nok tatt mest hensyn til hoftene, ja. (Skjønt skulle jeg tatt hensyn til hoftemålet, hadde jeg visst brukt str 8
![]() |
#27 |
VeloppDragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Det er utvidet med en kåpe nå. (Dragen, din jobb er å leie meg ut av den butikken før jeg er i bunnløs gjeld...) |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Jeg mangler bare Den Perfekte Overdelen til det skjørtet så er jeg igrunnen der. |
![]() |
![]() |
#31 |
Sånn passe sane
|
Fiiiine klær SF!
![]() |
#32 |
Sviiisj!!
|
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Jepp. De skriver elastan - men særrjøst - det er ikke alt som strekker seg bare fordi det har noen skarve elastanprosenter. |
![]() |
![]() |
#35 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
44/46. Større enn deg hvis dragekjolen du kjøpte av meg passet deg.
![]() |
#37 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Om jeg har 38-ræv, passer det med 10 da? Midja er ikke vits i å måle, den er jeg ikke helt sikker hvor er lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Bodenstørrelser? Stoffspørsmål? Målspørsmål? Ja. Støvler også. (Shoppingamøbe...)Joa. Men man kan jo ikke overlate sånt til tilfeldighetene. Tenk om jeg drar dit sammen med Dragen også passer ingenting i hele butikken fordi jeg er for stor? Hva skal Dragen tenke, egentlig da? |
![]() |
![]() |
#39 |
Sviiisj!!
|
L er long, R er regular.
![]() |
#40 |
VeloppDragen
|
Den passet, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|