|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er gaveinnkjøp styr eller hyggelig? | |||
Styr! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 5,60% |
Hovedsakelig styr |
28 | 22,40% |
Hovedsakelig hyggelig |
68 | 54,40% |
Hyggelig! |
21 | 16,80% |
Annet - spesifiser gjerne i tråden |
1 | 0,80% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Gaver - styr eller hyggelig?Enten det gjelder julestri eller bursdagsgaver i tråder her inne, blir det alltid på ett eller annet tidspunkt brakt på bane at "gaver er styr".
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg elsker å gi gaver!
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Hovedsakelig veldig hyggelig - så lenge man har tid. Hvis det blir for mye på én gang, stokker det seg litt for meg.
![]() |
![]() |
#5 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Det avheng litt av. Dersom eg får kjøpe inn gåver når eg kjem over noko som passar til dei ulike personane etter kvart, er det berre koseleg. Dersom eg må strihandle i siste liten, er det ganske styrete. Som regel ligg eg godt i forkant med gåvene, så stort sett er det kjekt med gåver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Hovedsakelig koselig. Jeg elsker også å gi gaver og elsker bla. julehandelen. Storkoser meg! Men jeg synes det er litt styr når det er klassebursdager og sånt, da blir det ofte "løpe på lekebutikken i siste liten og finne noe kjapt"-gaver, i tillegg til at dårlig råd i noen år ikke akkurat har satt gaveinnkjøp i høysetet. Men det er blitt bedre nå. Denne julen blir bare fantastisk, gleder meg ihjel!
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Stort sett liker jeg veldig godt å kjøpe gaver. Liker å tenke ut hva som passer til hvem, og kikke rundt etter Gaven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Så godt som alltid veldig hyggelig, men så kjøper jeg bare gaver til folk det er morsomt å gi gaver til også. Jeg har kuttet ut alle "pliktgaver" for mange år siden, så nå er det bare kosen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg elsker å gi gaver, bruker ofte lang tid på å planlegge innkjøp og innser at jeg til tider har mye mer glede av det enn mottakeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Bursdagagaver er gøy. Endel julegaver er BLÆ, spes de som har alt og ikke ønsker seg noe og man ikke finner på noe "lurt" så man venter hele oktober,november og desember, med å finne den perfekte gaven
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg har forresten ingen tantebarn enda, min store sorg.
![]() |
#12 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Stort sett er det hyggelig, men det finnes et par individer i den eldre garde det er nærmest umulig å finne på noe lurt til, så der sliter vi litt av og til
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Det meste av gavekjøp er hyggelig så fremt jeg finner noe jeg tenker "yes" om, "den passer supert". Vi gir en del gave til familie vi ikke kjenner så godt, og det kan være vanskelig. Men jeg holder da ut. Jeg ordner alle gaver, og skal i år forsøke å være tidligere påan i forhold til jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg syns gaver er stas. Jeg liker å kjøpe ting til andre. Noen ganger kan det bli litt styr, fordi jeg har planlagt for dårlig og det blir stress, men i hovedsak syns jeg egentlig det er bare stas og kos å kjøpe/gi gaver.
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg synes det er veldig hyggelig å kjøpe gaver og gjør f.eks julehandelen litt spredt iløpet av året. Mye pga stor familie og mange tantebarn, men også for å unngå at det skal føles som et slit.
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Bursdagsgaver liker jeg som regel å kjøpe, for da har jeg god tid til å finne gaven og det er denne ene gaven som skal kjøpes, så jeg trenger ikke stresse så mye med om den blir for dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg liker verken å få, kjøpe eller å gi gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg synes gaver er hyggelig sånn jevnt over, men det har en tendens til å bli styrete når det kommer til julegaver.
![]() |
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Gaver - styr eller hyggelig?Jeg synes julegaver er tøysete, og skulle gjerne kuttet ut hele greia.
![]() |
|
|