|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?Jeg liker å lære en masse om ting som er totalt irrelevante for meg, eksempelvis synes jeg det er gøy å lese om elektronikk, magnetisme, svarte hull og kvarker. Mens historie, nei, hva er spennende med det? Selv om historie er nyttigere i forhold til å skjønne dagens samfunn, som jeg er opptatt av. Svarte hull, nåja, mindre relevant.
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?
Jeg er ingen fan av det snusfornuftige jeg da, så jeg synes det er sånn det skal være.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?
Ja, vi er ikke uenige der. Jeg bare lurer på hva det er som gjør at man synes noe er interessant og noe ikke. Om det er noen som vet hva som har vekket den indre motivasjonen, for å si det slik.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?Som i den andre tråden så liker jeg å lære ting som har nytteverdi, spesielt ting som tar lite krefter å lære seg og som man på en måte rapser med seg i forbifarten.
![]() |
|
|