Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mulberry på Heathrow

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 19:44   #21
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulberry på Heathrow

Samme pris som nettbutikken minus 17,5 % moms.

Mulberry.com

Gammel 28-07-10, 20:02   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte nå mine Bayswater for flere år siden, og alle tre på nettet. En på Ebay, to på my-wardrobe.com. Fraråder ellers Ebay til veskekjøp og spesielt kjøp av poppis designvesker, men her var jeg heldig. Den dyreste (vanlig sort, kjøpt på fullpris fra www.my-wardrobe.com, engelsk mva ble trukket ifra men ingen husket å fakturere norsk mva og tollgebyr) kom på 4.500 kr i sommeren 2008. De to andre var nedsatt p.g.a. h.h.v. sesongsalg og manglende lås&nøkkelholder. Jeg noterte meg for øvrigt at Bayswater på Strøget i København var dyrere enn i min lokale butikk i Asker. Siden jeg foreløbig ikke har råd til flere designvesker er kunnskapet mitt ikke blitt oppdatert siden tidlig 2009. For øvrigt er det en fordel om du har kjøpt i Norge når vesken går i stykker: da kan man nemlig levere den i butikken. Min Ebay-kjøpte veske mistet en skrue på platen midt foran, og jeg måtte vente til jeg var på seminar i England for å sende den til fabrikken per anbefalt post. Fra Norge ville det ha kostet en formue. Den kom nå også tilbake per kurer, gratis reparert og med ny støvpose.

Synes ikke Bayswater er spesielt tunge, i.f.t. hvor romslige og solide de er. Mulig at den i kroko-mønster veier litt mer, Veronal. Nå er jeg en høy & muskuløs type, så jeg tåler litt. Men om jeg har rett forstilling av deg, er du likedan.

Gammel 28-07-10, 20:24   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Du og du for en lekker veske!! Den får være så mainstream som den vil, for meg er den en skikkelig klassiker som aldri slår feil!

Jeg har skrevet en slik på ønskelisten til 30årsdagen min, så gjenstår det å se om det blir noe

Finnes den forresten i to størrelser?

Gammel 28-07-10, 20:35   #24
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De snakker om Bayswater-serien på Mulberrys nettsider - de har en superstor veske (holdall) som er i Bayswater-serien og som heter Piccadilly, men Bayswater er den eneste som heter Bayswater, tror jeg. :amatør:

Gammel 29-07-10, 00:21   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

De snakker om Bayswater-serien på Mulberrys nettsider - de har en superstor veske (holdall) som er i Bayswater-serien og som heter Piccadilly, men Bayswater er den eneste som heter Bayswater, tror jeg. :amatør:

Jeg har nå sett "Bayswater" brukt til alt i den stilen. Det finnes en B. nøkkelring, en East-West B. veske som er mindre, den "klassiske" B., B. spesielt til å ha din MacBook i (den har vel en padded del tenker jeg), så en B. large, og til sist Piccadilly som er en holdall. Om det bare står "Bayswater" så er det vesken som er så fin til A4-dokumentmapper.

Gammel 29-07-10, 13:31   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vesker til femtusenspennogsånn?

Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 18:03   #27
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vesker til femtusenspennogsånn?

En standard Bayswater koster vel litt over 7000 spenn i norske butikker nå, ja. Sist jeg reparerte bilen for en filleting måtte jeg ut med 16.000...

Gammel 29-07-10, 22:09   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

En standard Bayswater koster vel litt over 7000 spenn i norske butikker nå, ja. Sist jeg reparerte bilen for en filleting måtte jeg ut med 16.000...

Jammen - det er jo en bil. Det der er jo en veske.
Eller er det egentlig noe annet som bare minner om en veske?

Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 23:32   #29
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DET var slemt å minne meg på linken til mulberry.com. Gjett om jeg nå har lyst på både Hayden shoulder bag og Daria hobo! Men akk, så dyrt.

Uansett; gratulerer med lekker veske!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 23:46   #30
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Fin veske, Veronal.

Det blir både ny, fin veske og ny, fin signatur. Møljetall er bra for økonomien skjønner jeg?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 01:17   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

I'm back og er bestevenner med Vesken.

Gammel 30-07-10, 02:42   #32
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Grattis!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 07:34   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 18:27   #34
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Slit an!

Gammel 30-07-10, 19:04   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med knallfin veske.

Gammel 30-07-10, 19:59   #36
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer! Actionbilde? Du må posere nå. Noe a la dette
Det er den jeg ønsker meg

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:08   #37
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta den med deg i sengen om natten!

Gammel 30-07-10, 21:57   #38
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Gratulerer!
Har du sett min? Oak tror jeg fargen heter. Jeg fikk den i eksamensgave for snart fire år siden, og den er fortsatt like fin.

Gammel 30-07-10, 22:15   #39
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ta den med deg i sengen om natten!

Gratulerer med flott veske og super shopping. Speedshopping, me like !

Glemmer aldri en tråd om vognmani der beruselsen av nyvognlukt var beskrevet. Fantastisk. Jeg innbiller meg at fete vesker kan gi slike kick også

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 10:36   #40
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Gratulerer med flott veske og super shopping. Speedshopping, me like !

Glemmer aldri en tråd om vognmani der beruselsen av nyvognlukt var beskrevet. Fantastisk. Jeg innbiller meg at fete vesker kan gi slike kick også

og kicket holder lenge ! Mine 2 år gamle vesker lukter fortsatt goddommelig, og jeg får meg jevnlig en liten sniff av dem...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.