|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolina
Mye mose her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaVi kommer nok til å flytte på den. Har svææær hage, så mange steder å flytte den rundt på. *endelig*
![]() |
#24 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaFlytter den hver gang ja.
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaDer vokser det gress. Klipte inn på sidene der jeg kom til, men vi har heller ikke mulighet til å flytte så mye på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaEr det noen som plasserer trampolinen der det ikke er gress?
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolina
Åpenbart, for jeg har senest i dag sett på trilletur ei som sto på grusunderlag.
![]() |
#29 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaDen står der den står. :sjuske: Det ser ikke ut under der, men det får heller bare være.
![]() |
#30 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaLøveMannen flytter den når han klipper gresset |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaDet er veldig praktisk med slike trampoliner som beskytter plena mot gressklipperen. Sist jeg prøvde å klippe der fant jeg en orkide. Så nå holder jeg meg langt unna.
![]() |
#32 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaVi har endt opp med litt av alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaTrampolinen flyttes aldri - til det er den for stor og uhåndterlig - den er 4,3 mtr. Så mannen sveiper under der med en håndklipper av og til, men nå har ikke vi en superskjønn plen heller - den består for det meste av mose... *mor ønsker seg ny plen*
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaHer flyttes ikke trampolien, den er nemmelig godt festet til jorden :livreddvindenskaltaden:
![]() |
#36 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaTrampolinen løftes til side, det klippes, og den settes tilbake på samme sted. Plenen under der er like (lite) fin som resten av plenen. Det blir muligens et annet opplegg når gartneren en gang blir ferdig med å designe hagen.
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaVi flytter trampolina hver gang vi klipper gresset. Vi har finest gress under trampolina vi. Der er det bare gress, på resten av plenen er det mye kløver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et trampolinespørsmål - hva med gresset under trampolinaFlytter den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|