|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Stæsj til campingvognaVi holder på å kjøpe oss campingvogn vi |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stæsj til campingvognaMå du skjermshoppe? ClasOhlsson, Biltema og Europris er genialt til campingshopping av utstyr en trenger. Det meste til vogna vår som vi kjøpte i tillegg tror jeg vi har kjøpt på de tre butikkene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Stæsj til campingvognajeg tenkte mere på for å se hva som finnes enn nødvendigheter om du skjønner. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Stæsj til campingvognaJeg har kjøpt meg campingvogn! og jeg kan prøve å tipse deg om hva du må ha liksom.. kjøp maaange kroker til å tape opp som du kan henge klær og håndklær på. Det får du på europris. Ikke kjøp sånne ting på campingbutikker for det er rådyrt! Jeg kjøper bare melamin glass og tallerkner og utstyr fordi vi kjører jo rundt med vogna så går ingenting i knas :-) |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Stæsj til campingvogna
Jeg har lett og ikke funnet, så vi svinger innom den i Danmark hver gang vi er i området.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Stæsj til campingvognaTusten takk stekira |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Stæsj til campingvognaMikrobølgeovn. 299,- på Europris.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Stæsj til campingvognaJa nå er det jo student tid, og de fleste kjedene kjører jo tilbud på en del sånne småting som du kan ha nytte av i campingvogna :-) |
|
![]() |
|
|