Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor reise i uke 40 (høstferien)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 22:59   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Hvor reise i uke 40 (høstferien)?

Jeg leker med tanken om å invitere med meg de to eldste barna til en tur i høstferien dette året. Den er i uke 40. Vi (les; jeg) ønsker oss sol og varme.

Hvilket reisemål skal jeg vurdere? Noen som har noen gode tips?

Gammel 02-07-10, 23:25   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor reise i uke 40 (høstferien)?

Jeg bruker denne linken. Har lagt inn oktober og strandferie:

http://www.expedia.co.uk/wheretogo/O...o_october_text

Faar opp bl.a.: Kanariöyene, Kreta, Kypros, Dubai og deromkring, Tunisia og dit hvor vi drar: Mauritius.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 23:27   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Las Palmas er jo rimelig safe, med tanke på sommer og sol på den tiden.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 18:18   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Leie feriehus på Costa del Sol??!! MYE billigere enn sommersesongen. Varmt er det der også på den tiden.
Jeg sitter og planlegger neste års sommerferie og vil dit..

Sist redigert av GinaK : 03-07-10 kl 19:21.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 18:21   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenerife? Eller andre kanariøyer?
Jeg har vært på Rhodos i høstferien selv forresten. Litt ustabilt vær, men vi hadde ihvertfall strandvær.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 22:39   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på Kypros høstferien for 3 år siden og syns det var helt knall. Fint vær hele uka og varmt og godt i vannet.
Kan virkelig anbefale Sunwing Sandy Bay.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 22:59   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Leie feriehus på Costa del Sol??!! MYE billigere enn sommersesongen. Varmt er det der også på den tiden.

Jepp, Costa del Sol er stedet.

Vi er jo der hver sommer.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 21:53   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg var på Costa del Sol sist år. Tidlig i juni. Frister til besøk igjen det, men er det varmt der i oktober?

Gammel 01-08-10, 23:26   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tyrkia er vel varmt og godt vil jeg tro...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.