|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Håhå, her har jeg mange, mange ting på lista, men kan jo starte med konvensjonell kylling og egg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Jeg sliter med å skjønner at folk spiser nudler. Det ser -og føles ut som- småmark.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Snegler. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen noensinne kom på idéen om å prøve engang. |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Nå spiser jeg egentlig det meste, så jeg får ikke frysninger av noen retter. Men, smalahove ser ikke så fristende ut, samme gjelder rakfisk. Kommer ikke på noe mer i farta. Ja, sursild, hehe. Det har jeg aldri smakt bare pga lukta.
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Rakfisk. :spy:
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Jeg er kresen selv i matveien, og forstår at andre også er det, men har aldri hengt meg opp i hva jeg eller andre spiser
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Pingler.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg takler ikke selleri. Jeg kan ikke forstå at det er mulig å synes at det smaker godt, en kvast selleri i en matrett og hele greia er forpestet av besk smak.
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Kaviar og makrell i tomat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg vet jo et par ting ingen skal få meg til å spise, med mindre det blir hungersnød. |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Det aller meste er jo spiselig. Unntatt banan.
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Snegler, lungemos, fisk (alt utenom reker), rom, likør og whiskey (drikke riktignok), ting med kaffesmak, yoghurt med kokossmak, selleri. Det var det jeg kom på i farten.
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Ja, og karamellpudding. Og delfiakake!
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Øyne. Jeg får helt angst av å tenke på at noen kan sitte og suge på et saueøye og spytte ut hornhinnen. Men det er jo bra at det blir spist i stedet for kastet, for all del.
![]() |
|
|