|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?OM ti år. Ja, da har jeg en på 16, en på 14 og en på 11. Oj. Kjenner jeg gruer og gleder meg.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da håper jeg at vi har er ferdig med huset vårt både innvendig og utvendig, og at vi har fått ordnet oss hage som jeg kan gå å sulle rundt i og kose meg med. |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Barna er 21,14,12,10 år gammle. Jeg håper jeg og mannen er sammens da og har lagt alt bak oss og vært ett par i 10 år da. Vi har det huset vi alltid har drømt om og ha, han har helsa i behold og jobber md det han elsker og holde på med offshore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er ungene 18, 15 og 12 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Barna er 16 og 12 år.
![]() |
#26 |
Unik
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Oi, då har eg ein på 16 og to jenter på 13 og 14 år. Hjelp.
![]() |
#27 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da har barna blitt 24, 21 og 16 år, de to eldste studerer og minsten skal begynne på videregående. Jeg håper på barn som har skikket seg vel og gjør det bra på skole. Kanskje den eldste er i ferd med å gå ut i arbeidslivet for første gang skikkelig.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er jeg fortsatt sykepleier, i et palliativt team - eller jeg jobber på en onkologisk poliklinikk. Sist redigert av Left : 01-08-10 kl 17:27. |
![]() |
![]() |
#29 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg har iallefall skiftet jobb, håper jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er jeg ennå ikke 40, har en 17-åring og en 14-åring, og er dronningen av den ikke-så-glamourøse delen av showbiz, har egne produksjoner, og reiser så mye at rastløsheten blir tøylet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er jeg 41 :iik: - barna er 15, 13 og 9 år gamle, vi bor i en deilig stor enebolig med hage i en kjedelig bygd. Jeg har en jobb som mange vil kalle kjedelig, men som jeg trives i, og mannen pendler mellom kjedelig bygd og et sted hvor han kan forske sammen med andre luringer.
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Hm.
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om ti år er barna mine 33, 30, og 26, og minsten har ett år igjen på videregående. Jeg er vel kanskje bestemor? Ellers håper jeg veldig at jeg er frisk, fortsatt gift og har en jobb jeg trives med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er barna 14 og 10 år gamle. Vi bor nok i samme området for her trives vi godt, men sikkert ikke i samme bolig.
![]() |
#35 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om ti år er vi ferdige med huset, mannen er ferdig med utdanning og har fått kremjobb med å utvikle sentrum på tettstedet der vi bor, som er blitt kraftig rustet opp med masse kulturtilbud, uten å ha mistet sin småbysjarm. Jeg har tatt førerkort, og vi har en fin ikke-bensin-bil i garasjen (som også er ferdig). Vi har to store gutter, og spekulerer i om vi ikke skal skaffe oss en attpåklatt. Vi har en fire-fem vennefamilier som vi er mye sammen med.
![]() |
#36 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om 10 år er barna 13 og 10 og vi har antageligvis litt større hus og enda bedre økonomi. Kanskje har vi fått et tredje barn? Jeg jobber nok innen samme sjanger som jeg gjør nå, men kanskje jeg er blitt prosjektleder eller har havnet på andre siden av kontraktsbordet? Vi har forhåpentligvis god helse begge to og mer tid til ferie!
![]() |
#37 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om ti år er ungene 18 og 21 år... Forhåpentligvis er de ute i den store verden og studerer eller farter rundt og nyter ungdommen sin. Mannen og jeg likeså - jeg tror det hadde passet meg å være "hemmafru" med en utømmelig bankkonto, huset er forhåpentligvis byttet ut med en leilighet i Oslo og hytta med en leilighet i utlandet ett-eller-annet-sted. Jeg kan drive med hobbyene mine på heltid og dille rundt i min egen lille kokong *hilsen hun som skal begynne på jobb igjen i morgen*
![]() |
#38 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg håper jeg fortsatt er gift med mannen min og at det viser seg at eldstebarna har klart seg godt i tenårene. De er da 21 og 19 mens minste er 12. Jeg ser for meg at mannen og jeg finner på mer sammen, f.eks at vi har kjøpt oss kajakker og padler rundt mens vi filosoferer over livet. :drømmer: Jobbmessig håper jeg at jeg har kommet dithen at jeg jobber 100% innenfor feltet jeg vil og at jeg trives med å gå på jobb hver dag. Dessuten håper jeg at økonomien er såpass stabil at vi kan investere i ting uten å ligge våken om nettene.
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg har akkurat blitt ferdig med master med fokus på diabetesssår og har åpnet en privat sårpoliklinikk på et helsesenter. For å spe på lønna litt tar jeg noen vakter på legevakta. Vi er ferdige med å pusse opp badet i kjelleren og huset er nå kledd om og taket er nytt. Garasjen ble ferdig for noen år siden.
![]() |
#40 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Da er jeg 46 år, med en gutt på nesten 12 og ei jente på nesten 14. Jeg håper at jeg er i en annen jobb enn den jeg har nå - som jeg allerede har hatt i åtte og et halvt år. Forhåpentligvis har jeg funnet noe som er mer relevant og faglig utfordrende innen den tid. Håper at vi da har råd til den lønnsnedgangen det høyst sannsynlig vil medføre. Og så håper jeg at mannen for lengst har fått tatt den videreutdanninga innen økonomi som han ønsker seg. Er det opp til meg, bor vi fortsatt i samme hus som nå, men det kan hende mannen er av en annen oppfatning. Sannsynligvis driver jeg fortsatt med løping og sykling og lesing - og forhåpentligvis mer skriving.
![]() |
![]() |
|
|