|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Ut fra denne tråden å dømme, er jeg rimelig altetende i forhold til mange andre.
|
|
|
#62 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Noe dere nevner kan jeg si meg enig i, som smalahove, snegler og lever. Årsakene er opplagte :kvalm: |
|
|
|
|
|
#63 |
|
saftig
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg kom på én ting til: Sachertorte. Altså, hvem kom på å ødelegge en perfekt sjokoladekake med bær?!
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?
Hva slags bær har du fått i Sachertorte?
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg klarer virkelig ikke konsistensen i kompotter! Sviskekompotter og kirsebærkompotter og den slags. Jeg brekker meg og får det virkelig ikke ned - selv om jeg prøver. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dig for victory!
|
Uff da. Irriterende sted å ha det, sett at du ikke vil spise det.
|
|
|
|
#68 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Skjønner ut fra denne tråden at jeg ikke er noe særlig kresen. Liker ikke lever, rogn, sild, makrell, lungemos og annen innmat, men har ikke noe problem med at andre spiser det.
|
|
|
#70 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Bernaisesaus. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
flisespikker
|
Ah. Jeg trodde du blandet sammen med en annen type kake. Og så tok du bare helt alminnelig feil.
|
|
|
#73 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næsj, da er den jo ikke like god. Muggoster er
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Rakfisk, blodpudding, aspik, sylteagurk...
|
|
|
#75 |
|
I mål
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Kaviar - helt uspiselig for meg også. Jeg takler ikke lukta en gang. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg kunne lett delt kjøleskap med Elinblu, ser jeg. Sånn bortsett fra at jeg elsker pinnekjøtt og synes fårepølse er gode greier.
|
|
|
#78 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Det er lite jeg ikke vil spise selv, og så godt som ingen ting jeg ikke kan skjønne at andre vil spise. Veldig mye av det som nevnet i tråden er jo helt ordinær mat. Jeg skjønner at det er mulig å ikke like kyllingfillét, egg og sushi, men at det skal være vanskelig å skjønne at andre liker det, synes jeg er veldig merkelig. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Akkurat det satt jeg også og tenkte på i går. Jeg tror mange her kun tenker på det de selv ikke liker å spise og svarer ut fra det. Ellers blir det litt vel rart. Hvem klarer ikke å skjønne hvorfor noen spiser fårepølse, liksom? Det er jo helt vanlig mat.
|
|
|
#80 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg er nok ikke av de tøffeste. Jeg spiser helst ikke agn (blåskjell), og er ikke noe glad i norsk tradisjonsmat (fårikål, "behandlet" fisk (røykt, gravet etc), ribbe, pinnekjøtt).
|
![]() |
|
|