Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

H&M-katalogen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 01:19   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H&M-katalogen

Hvorfor har ikke jeg fått katalogen?

Gammel 01-08-10, 12:11   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Og NoaNoa har bare grønt og grått.

Neida, ikke bare det?
Men jeg er jo over grønt

http://noanoa.com/main.aspx?language=en&openmode=brand

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:19   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ja, enig! ...pudder-rosa kler KUN mennesker med utenlandsk opprinnelse med brun hud og brunt/svart hår. Jeg ser ut som om jeg har spysjuken i pudder-rosa. Lysrosa og cerise går bra, men pudder.... iiiiiik!

Gammel 01-08-10, 12:26   #24
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

I know. Etter første (og siste) gangs gjennomlesning var det ikke ett eneste plagg jeg kunne tenkt meg.

Oj...ikke? selv med mye stygt i brunt og pudder fant jeg kul marineblå jakke, en fin poncho og en svart kjole.

Gammel 01-08-10, 12:28   #25
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Og NoaNoa har bare grønt og grått.

...men det har de jo alltid hatt. Noa Noa ER grått, pudderosa, grønt og petroleumblått det. Utrolig kjedelig fargespekter alltid der.

Gammel 01-08-10, 12:29   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

grønt og petroleumblått det.

Gammel 01-08-10, 12:55   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja...... Jeg har iallefall funnet noen plagg som ser fine ut.
Så da gjenstår det å se om jeg bestiller eller venter til jeg skal på HM i by`n...
Også er det disse str da.. Tilsvarer S str 34/36? eller er M 36/38? eller.... ?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 13:29   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg ligger mellom M/L i topper på HM. Og jeg er en 40/42 (og smal i overkroppen).

Gammel 01-08-10, 15:10   #29
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så jeg som er ca en 36 -/+ kan trygt kjøpe S?

Gammel 01-08-10, 15:14   #30
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner ikke noe jeg heller......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:16   #31
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Det kan du nok fint gjøre, ja.

Gammel 01-08-10, 19:25   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk brukt litt penger, jeg da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:48   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er 36/38 (alltid 38 i overdeler hos HM), og jeg må som regel ha M i enkle bomullstopper, for de er veldig ettersittende.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:50   #34
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kasta den. Etter å ha bladd gjennom var det nokre OK plagg der og eg kunne sikkert brukt litt pengar. Men nei; Kjedelig katalog.

Gammel 02-08-10, 13:33   #35
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg fant masse fint jeg

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:09   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg er 36/38 (alltid 38 i overdeler hos HM), og jeg må som regel ha M i enkle bomullstopper, for de er veldig ettersittende.

...mens jeg er 34-36, og kjøper XS i slike overdeler hos HM. (Jeg liker toppene ettersittende, da, da får de sånn fin hold-inn-effekt. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:10   #37
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm... kunne ønske jeg fant katalogen i postkassa mi snart jeg

Gammel 02-08-10, 19:11   #38
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...mens jeg er 34-36, og kjøper XS i slike overdeler hos HM. (Jeg liker toppene ettersittende, da, da får de sånn fin hold-inn-effekt. )

Fnis. Som om du trenger hold-in.

Jeg er stort sett en bankers S og 36 i HM. Men er det overlappende størrelser blir ofte 36/38 litt stort. Da må jeg som regel ned en str.

Gammel 02-08-10, 19:21   #39
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Aha......... så da er jeg like klok ang str ser jeg...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.