Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 22:14   #41
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Jeg har et par svarte høye
De er veldig mye bedre for foten enn andre støvler synes jeg, brukte dem mye på jobb i bhg. Bruker dem ellers hvis det er regn og slapsevær, og da helst til knelangt skjørt med litt røffe strømpebukser eller til smale bukser...

Gammel 03-08-10, 22:18   #42
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den korte typen, lysegule.
Bruker de ikke som jålestøvler, kun som vanlige gummistøvler - i plaskevær og når vi går i skogen når det er bløtt...

Gammel 03-08-10, 22:24   #43
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har IJ støvler i fargen turkis! Jeg bruker dem stort sett når det regner og da til både skinny jeans og skjørt. Det jeg liker best med dem er at de er fôret, deilig å være varm på føttene :frysepinne:

Gammel 03-08-10, 22:36   #44
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har dem i brunt. De er absolutt de mest behagelige støvlene jeg har hatt på - fordi ullforet gjør at de ikke blir klamme- men nå er jeg ganske lei av dem. Jeg har i tillegg et par (tre) andre støvler som jeg veksler på. Jeg liker å ha på støvler når det regner for da kan jeg vasse i søledammene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:49   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nope. Det bryter med alt jeg har av økonomisk sans å kjøpe gummistøvler til den prisen.
Takke meg til prikkete støvler fra Europris.

Gammel 03-08-10, 22:55   #46
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha, men syns det er vanskelig å forsvare gummistøvler som er så dyre. Fant de på salg engang, og skulle gå tilbake å kjøpe de (gadd ikke bære de rundt hele dagen), men det gikk i glemmeboken gitt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:57   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har. De er sorte og jeg er veldig glad i dem. Nå har de stått siden mars/april, men de er gode å gå med, de er mer enn varme nok på kalde vinterdager (jeg har ekstra ullsåle oppi og de holdt mål i den værste kulden vinteren som var). Bruker både til bukser/tights og skjørt.

Jeg kjøpte mine med 70 % avslag ved et opphørssalg.

Sist redigert av Bomull : 03-08-10 kl 23:04.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:01   #48
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg har IJ støvler i fargen turkis! Jeg bruker dem stort sett når det regner og da til både skinny jeans og skjørt. Det jeg liker best med dem er at de er fôret, deilig å være varm på føttene :frysepinne:

Jeg ønsker meg et par turkise, men nå har de sluttet å produsere den fargen ...

Ellers har jeg to par; et par korte brune som jeg bruker på jobb i barnehagen, og et par sorte halvlange som jeg har og bruker hjemme.
Flotte gummistøvler som passer perfekt for mine ben - er veldig høy over vristen.

Gammel 03-08-10, 23:14   #49
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ikkje men har hatt lyst på. No har eg derimot ombestemt meg av to årsaker; en fornuftig, en barnslig; Eg treng dei ikkje for eg ane ikkje når eg skal bruke dei OG alle jåledamer i denne bygda har dei.

Gammel 03-08-10, 23:22   #50
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune og syntes de er gode å gå i. Bruker de når det regner og er slapseføre, kan fint brukes om vinteren også. Brukes til tights, trange olabukser, skjørt. Eneste problemet mitt er at de er litt vide - jeg har tynne legger, så det problemet har jeg på alle støvletter

Sist redigert av Fløyel : 03-08-10 kl 23:27.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:27   #51
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ-støvler er fine, men helt utopisk for personer med så kraftige legger som meg, dessverre.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:35   #52
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm. Hm. Hm. Hvorfor har du det? Har du drevet med curling eller hinkekonkurranser eller noe? Har ikke noe med det, men ble så nysgjerrig.

Jeg har også en bred og en smal legg, så nå får jeg på den ene Viking Fox støvelen min, og ikke den andre.

Kanskje jeg må investere i et par fra IJ med snøring, så jeg kan bruke to støvler igjen?

Mine legger ble forøvrig sånn fordi jeg er feit, kunne fastlegen fortelle meg. Vel, etter 15 kilo ned, er de fremdeles sånn, så da er jeg vel fortsatt feit da!

Gammel 03-08-10, 23:44   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg ser jo at noen av venninnene mine har disse, og de virker jo litt praktiske. Men kommer jeg til å bruke de noe særlig?

Det er jo gummistøvler. Man bruker dem vel ikke mer eller mindre enn andre gummistøvler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:47   #54
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg som begrense uteaktiviteten i regnvær til "til og fra bilen i jobb/barnehage/butikken" ser eg ikkje bruksområda.

Gammel 03-08-10, 23:52   #55
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

IJ-støvler er fine, men helt utopisk for personer med så kraftige legger som meg, dessverre.

De korte er ideelle da!

Gammel 03-08-10, 23:57   #56
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

De korte er ideelle da!

Men de synes jeg ikke er så veldig fine.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:58   #57
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har de lange, svarte. IJ er de eneste støvlene jeg får utenpå de kraftige leggene mine. Er veldig glad i dem og bruker dem til det meste. Vurderer å kjøpe meg et par lave hvite (eller røde, finnes det?).

Gammel 04-08-10, 00:00   #58
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brune og elsker dem. Bruker de når det er vått eller slaps året rundt.

Gammel 04-08-10, 00:01   #59
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Men er det pent til skjørt og kjole liksom? Ser for meg at det er litt klumpete?

Gammel 04-08-10, 00:03   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo det, Tussa, men når det regner er vel det greit? Som sagt, jeg ville valgt noen nettere om jeg skulle kjøpt meg nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.