|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg har kjøpt en kjole til bryllupJeg liker kjolen, men jeg har også kjøpt en annen tidligere. Den første ser jeg nok smalere ut i, denne ble jeg litt "gravid" i.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Vet du, den var griselekker! Nyyyyydelig farge, og jeg er dødelig misunnelig på deg som kan bruke så "bar" kjole - altså med bare armer etc. |
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Åååå, den kjolen var utrolig fin! (hvor har du kjøpt den, og har du kjøpt den på salg?
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Den er kjøpt på B.Young på KBS og var ikke på salg. Kostet 1100 kroner.
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Jeg synes begge kjolene var veldig fine, men vanskelig å uttale seg når bare den ene er avbildet på.
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...De er nok omtrent samme lengde. Jeg har pene pen.
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Og så bør jeg vel ha en halterneck BH. Her BH-løs på bildet og da et cupene litt store ...
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Det er da alltid spørsmålet!
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...
Den er sånn her også ...
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Så fin kjolen er da - synes du ser flott ut jeg. Du ser så bra ut at det blir ikke feil om du går i kjolen du selv liker best ...selv om du kanskje ser veldig fin ut også i den andre!
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllup ...Definitivt den første - ut fra bildene synes jeg den kler deg best og er den fineste kjolen!
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupJeg var jo med og shoppet den røde, men jeg synes den første var penere til deg.
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupDen røde er fin den også, men den blå er finere! - En god bh (som gir kløft) og de lekre, smekre beina dine - sølvsko og veske og du blir skikkelig hootchie mama!
|
|
|
#18 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupFine kjoler på flott dame. Stemmer på den blå jeg også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Smugleser
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupJeg går mot røkla, og stemmer for den røde og hvite. Men begge var fine, så jeg tror du kommer til å føle deg flott uansett!
|
![]() |
|
|