Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Godt at mamma er der når man er 20 år … (Glomdalen.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 12:05   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Godt at mamma er der når man er 20 år … (Glomdalen.no)

http://www.glomdalen.no/24timer/article2578244.ece

Godt med en mamma som kommer selvom man er 20 år

Lurer på hvordan han har det idag

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:06   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt at mamma er der når man er 20 år....

Det står jo faktisk ikke at han er 20 år, det står "i 20-årene". Hvilket kan bety at han er 29. Leit, spør du meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:08   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde ikke vært meg som hadde ordnet opp.

Gammel 11-02-07, 12:10   #4
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det står jo faktisk ikke at han er 20 år, det står "i 20-årene". Hvilket kan bety at han er 29. Leit, spør du meg.

Ja, jeg tror ikke han syns det er så morsomt i dag, stakkar.... Jeg vil tro han er rundt 20, men teoretisk så kan han være i 20-årene.

Ikke mange på 29 år som er ute på byen her.... :erfaring:

Gammel 11-02-07, 12:11   #5
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det hadde ikke vært meg som hadde ordnet opp.

Kan jo være noen venner av ham som har ringt moren.... slik at hun kom.

Gammel 11-02-07, 12:14   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så? Når ungene mine er så gamle så får de klare seg selv på byn. Jeg drar ikke ut midt på natta for.

Gammel 11-02-07, 12:19   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var nok prevantivt det der ja...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:20   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og så? Når ungene mine er så gamle så får de klare seg selv på byn. Jeg drar ikke ut midt på natta for.

Seriøst? Om de virkelig trengte deg?

Jeg lar ikke min datter i stikken om hun skulle trenge meg, nei. Jeg er glad hun vet hun kan ringe meg uansett når og hvorfor.

Det trenger jo ikke bety at man ydmyker barnet foran vennene. Vi vet jo ingenting om hvem som ringte foreldrene i denne spesifikke saken.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:21   #9
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Var nok prevantivt det der ja...

Slik tenker jeg det og. Tenk noe så flaut som at mor kommer og henter deg på utestedet foran alle vennene.......

Gammel 11-02-07, 12:23   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Seriøst? Om de virkelig trengte deg?

Jeg lar ikke min datter i stikken om hun skulle trenge meg, nei. Jeg er glad hun vet hun kan ringe meg uansett når og hvorfor.

Trenger meg? Ved å lage bråk i fylla? Nei, det får de ordne opp i selv. En natt på glattcelle kan være god lærepenge.

Gammel 11-02-07, 12:23   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gutten i 20-årene.

Man er vel strengt tatt ikke barn lenger når man bikker 20 år?

Tenker han er småflau i dag ja.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:35   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde hentet ham og de neste dagene hadde han fått høre at slikt ikke er populært i mine øyne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 13:01   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nok det beste som kunne skjedd det der.

Det er nok en del som kunne synes det var litt kult med tilsnakk av politiet som synes det er skikkelig flaut at mamma kom og tok styringa, så dette frister sikkert ikke til gjentakelse.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 13:30   #14
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er nok en del som kunne synes det var litt kult med tilsnakk av politiet som synes det er skikkelig flaut at mamma kom og tok styringa, så dette frister sikkert ikke til gjentakelse.

satt også å tenkte på det samme...

Gammel 11-02-07, 13:44   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Signerer denne. Det flausete som finnes må jo være at mamma'n kom.

Hadde det vært min sønn hadde jeg også dratt om jeg hadde blitt ringt til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.