Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du?
Hunter 19 9,41%
Ilse Jacobsen 68 33,66%
Viking 57 28,22%
Tretorn 14 6,93%
Panther 3 1,49%
Annet velrenommert merke 11 5,45%
Annet ukjent merke/fabrikat 39 19,31%
Har ikke gummistøvler 33 16,34%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 00:59   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Flervalgspoll for sikkerhets skyld.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:08   #2
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Jeg har Ilse Jacobsen, men tror det blir Hunter på meg snart..

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:08   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah - bugger, så for seint at det er flervalgspoll.

Jeg svarte Ilse Jacobsen, for det er dette jeg bruker utenom jobb, om jeg trenger gummistøvler.

Men, når jeg tenker meg om, har jeg gummistøvler fra Crocs på jobben, og på hytta står et par fra Roots.

Gammel 05-08-10, 01:09   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Et par gørrstygge Hunter, men neoprenfor. De er like breie som de er lange. (Her snakker vi skikkelig fjøsgummistøvler, ikke jålestøvlene fra Hunter)

Et par røde IJ

Hvite jallastøvler fra Rema

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:11   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Ilse Jacobsen og Tretorn. Ønsker meg disse fra Crocs. Røde eller råååsa.

Eller kanskje lilla

Gammel 05-08-10, 01:16   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ilse, Tretorn og 2 par av ukjent merke.

Takk MissS, nå ønsker jeg også meg Crocs-støvler. De var mye finere enn sist jeg sjekket.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:18   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det vanlig å ha flere par gummistøvler? Da er det formodentlig også uvanlig å ha hatt det samme paret i over 20 år.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:18   #8
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ilse Jacobsen - rosa.

Gammel 05-08-10, 01:21   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Takk MissS, nå ønsker jeg også meg Crocs-støvler. De var mye finere enn sist jeg sjekket.

Gammel 05-08-10, 01:23   #10
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

De er høye og grønne og er av ukjent opprinnelse.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:24   #11
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det vanlig å ha flere par gummistøvler? Da er det formodentlig også uvanlig å ha hatt det samme paret i over 20 år.

Nei, det er da vel helt vanlig? I alle fall her.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:28   #12
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et par røde fra Viking:

Og et par sorte Hunter:

Jeg bruker stort sett bare de røde, Hunter-støvlene er så trange i leggen (evt. jeg har så tykke legger) at det blir vakum i dem så jeg må omtrent ha hjelp til å få dem av meg. I tillegg blir de så fort flekkete og stygge, de er langt fra så fine og blanke som på bildet.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:28   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mine gamle Hunter bruker jeg på jobb (barnehage), da jeg skulle på festival fant jeg ut at det hadde vært kjekt med noen som ikke krevde 2 par ullsokker for at de skal overhode passet, derfor ble IJ shoppet på impuls da hele byen var utsolgt for billigere varianter. Remaparet kostet 49 kroner og ble røsket med da himlen åpnet seg en sommerdag for noen år siden.

Gammel 05-08-10, 01:36   #14
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Flere par ja. Bergen.

Disse bruker jeg på hytten. Fisking og sånn.

Disse ellers. (5 ganger i året eller noe sånt)

Hadde leggene vært litt tynnere skulle jeg hatt noe sånt:

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:40   #15
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Noe helt ukjent. Og jeg bryr meg katta. Brydde meg. Nå ser jeg derimot at jeg må ha et par Crocs-støvler OG en sprek regnkåpe

Gammel 05-08-10, 01:42   #16
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Si fra hvis du er int. i en brun Ilse J da Jolie. Men den er kanskje ikke så sprek. Jeg kan tegne på den for deg.

Tre stk!
Gammel 05-08-10, 01:42   #17
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg har et par sorte Ilse Jacobsen. De er fine og alt det der, men de krøller seg litt bak i hælen, og det irriterer meg.

Ante meg ikke at Crocks hadde så fine støvler, og de er sikkert gode å gå i?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:43   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ. Og Muck-boots.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:43   #19
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Noe sier emg at det ikke er MINE Crocsstøvler dere sikter til når dere sier de er fine Men ja, de er gode å gå i.

Tre stk!
Gammel 05-08-10, 01:44   #20
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg har et par sorte Ilse Jacobsen. De er fine og alt det der, men de krøller seg litt bak i hælen, og det irriterer meg.

Ante meg ikke at Crocks hadde så fine støvler, og de er sikkert gode å gå i?

Fine?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.