|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du? | |||
| Hunter |
|
19 | 9,41% |
| Ilse Jacobsen |
|
68 | 33,66% |
| Viking |
|
57 | 28,22% |
| Tretorn |
|
14 | 6,93% |
| Panther |
|
3 | 1,49% |
| Annet velrenommert merke |
|
11 | 5,45% |
| Annet ukjent merke/fabrikat |
|
39 | 19,31% |
| Har ikke gummistøvler |
|
33 | 16,34% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?
Du och jag, Elinblu. Du och jag.
|
|
|
#42 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har ikke hatt støvler siden jeg var 10år gammel. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par høye gule Viking-støvler som egentlig er for trange i leggen, og et par lave, svarte, nette rågummistøvler av et fancy fransk merke som jeg ikke husker navnet på. Irriterende! Men de sistnevnte er veldig gode å gå i.
|
|
|
#44 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
kamerat
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Le Chameau, var det! Puh! De er faktisk kjempefine.
|
|
|
#46 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par høye med blomster fra Viking, men jeg liker de ikke. Alt for smale foran. Og så har jeg muckboots til turbruk eller arbeid i hagen.
|
|
|
#47 |
|
Hertuginne
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par Viking i en slags grønnfarge som jeg hatt i en del år. Og siden de blir lite brukt klarer jeg ikke å se at jeg trenger flere, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg et par lille IJ for å matche den lilla IJ-softshelljakken min.
|
|
|
#48 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Hjemme har jeg røde IJ. På hytta har jeg hvite Viking som er ca 20 år gamle.
|
|
|
|
#49 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Cerise, høye Vikingstøvler med snøring
|
|
|
#50 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har ikke tenkt over at gummistøvler har merkenavn, for meg er de bare en nødvendighet for å holde seg tørr på beina i gitte tilfeller. Mine (kjøpt på Obs) ligner på det bildet Myrull la ut og de ble kjøpt da foregående par ikke holdt vannet ute lenger på grunn av morken såle. Jeg husker at det var veldig om å gjøre å ha seilerstøvler på ungdomsskolen, men etter fjortisalderen har jeg ikke brydd meg noe særlig om "viktig og riktig i klesveien".
|
|
|
#51 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par halvhøye fra Tretorn og de har jeg hatt i mange år. I fjor fikk jeg Ilse Jacobsen-støvler fra noen venninner i 30 årsgave, og de passe bra til meg som har skikkelig fotballegger. På somerhuset har jeg et par kule sorte støvler til 79 kr fra Jula.
|
|
|
#52 |
|
intro
|
Det var da enda godt å høre.
|
|
|
|
#54 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Grønne gummistøvler med snøring på.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Viking, ikke over 20 år men de nærmer seg jubileet ! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Nå måtte jeg sjekke om det var merke på mine overhodet, og det er det altså ikke. Fine, blå med hvite striper og bittelitt råååsa, og hvite lisser. 299 på Din Sko. Funker som en kule. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?JEg har et par viking støvler og et par lave IJ støvler |
|
|
|
|
|
#58 |
|
intro
|
Jeg skal definitivt aldri ha støvler som matcher min regnkåpe i rød lakkutførelse.
|
|
![]() |
|
|