Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Jeg syns ikke man skal være dømt til å være politiker for livet selv om man har vært det i en periode.
Den lovgivningen som det blir mye referert til (Obama) er jo karantene for en kortere periode, ikke hele livet.
Opprinnelig lagt inn av Polyanna
Jeg syns politikerne får ta ansvar selv for hvem de vil høre på. De kan bruke "avslå"-funksjonen i Outlook de sånn som andre folk. Litt ryggrad får de ha selv også.
Ja, det er kanskje det folk reagerer på her? De oppfatter Bjanre Håkon Hanssen som en person uten ryggrad fordi man forventer seg at politikere skal tro på det de arbeider med. Nesten som at prester må tro på gud, det er en del av jobben. Lærere bør like unger, og sykepleiere bør ha et genuint ønske om å være omsorgspersoner. 
Jeg er usikker på om en jobb bør være et kall, men jeg håper og tror at jeg legger mer i jobben min enn bare personlig utbytte. Jeg vil gjerne at jobben min skal være "verdifull" på en eller annen måte.