Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan har du bestikkene i skuffen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvordan har du bestikkene i skuffen, sett fra venstre til høyre?
Kniv, gaffel, skje 52 33,99%
Kniv, skje, gaffel 8 5,23%
Gaffel, skje, kniv 6 3,92%
Gaffel, kniv, skje 15 9,80%
Skje, kniv, gaffel 8 5,23%
Skje, gaffel, kniv 55 35,95%
Bestikkene ligger ikke i en skuff/på en annen måte 4 2,61%
Dustepoll! 5 3,27%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 11:42   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?

Jeg vet faktisk ikke. Det er helt merkelig, dette klarer jeg overhodet ikke å bestemme meg for hva som er logisk på, og dermed - null system. Ellers er alt på kjøkkenet plassert logisk. Det er viktig!

Gammel 05-08-10, 11:44   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet faktisk ikke. Det er helt merkelig, dette klarer jeg overhodet ikke å bestemme meg for hva som er logisk på, og dermed - null system. Ellers er alt på kjøkkenet plassert logisk. Det er viktig!

For meg er det veldig logisk å ha gaffelen til venstre for kniven, da er riktig bestikk i riktig hånd når man skal dekke. Hvor skjeen er er ikke like viktig, men å ha den i midten er forvirrende og jeg tror kort og godt at jeg har det på samme måte som mine foreldre hadde. Jeg tror at Pelenmannen ahdde det likt når vi møtte hverandre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:49   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Skje, gaffel, kniv. Det er hovedsaklig bestemt ut i fra at knivrommet er litt lengre enn de andre.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:51   #4
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

For meg er det veldig logisk å ha gaffelen til venstre for kniven, da er riktig bestikk i riktig hånd når man skal dekke.

Skje, gaffel, kniv. Teskjeer foran på tvers (og der ligger også de små skjeene som er Knotten sine, slik at han når tak i og kan velge skje selv), ostehøvler og salatbestikk i det lange rommet lengst til venstre.

Gammel 05-08-10, 13:20   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Skje, gaffel, kniv. Teskjeer foran på tvers (og der ligger også de små skjeene som er Knotten sine, slik at han når tak i og kan velge skje selv), ostehøvler og salatbestikk i det lange rommet lengst til venstre.

Samme her.

På hytta ligger det gaffel-kniv-skje, men det skyldes ene og alene tilfeldigheter. Har vært sånn i halvannet år, og kommer sikkert ikke til å bli endret noensinne.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.