|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?
Det er nettopp slikt jeg reagerer på også. BHH er ekstremt klønete og dårlig på mediehåndtering, det er et under at han i det hele tatt driver med det han gjør nå.
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?Det er et meget godt poeng, Glitter.
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?Ja - hvem tulling er det som egentlig tenker at det er genialt å ansette akkurat BHH som kommunikasjonsrådgiver i utgangspunktet? |
|
|
|
#44 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nå noen som mener at all PR er god PR. De får i hvertfall oppmerksomhet, det er sikkert. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?Nå er jo dette samme mann som sto fram og fortalte at sønnen var fjernhealet av Snåsamannen mens han var helseminister. Har han egentlig noen troverdighet å miste? Jeg lurer på hva slags vurderinger First House har gjort i forhold til ansettelse av ham. All PR er god PR ja...
|
|
|
|
#46 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Leser
|
Men det er jo en risiko de som har ansatt BHH har tatt? (Og for meg, i denne debatten var egentlig jeg interessert i om folk mente man burde ha innført lengre karantenetid for politikere før de går over på den andre siden: De som prøver å påvirke politikerene. Jeg vil jo si at det er ganske stor prinsippiell forskjell mellom de som utøver makten og de som prøver å påvirke dem som utøver makten).
|
|
|
#48 |
|
<*(((<
|
Ja, men det er jo fortsatt synd? De som har ansatt BHH er jo ikke alle de private barnehageeierene, men en gruppe (eller var det en kjede?). |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om Bjarne Håkon Hanssen sin opptreden?Denne debatten er av liten interesse for meg hva angår barnehagene. Hva angår Hanses bruk av sin fortid som tillitsvalgt for å oppnå fordeler for bedriftseiere eller hvem som helst ellers som vil gi ham penger er jeg mer opptatt av ja. |
|
|
|
#50 |
|
<*(((<
|
Nei, egentlig minner det ikke i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Leser
|
Jo, mulig vi tenker litt forskjellig. Det er jo virkelig synd hvis en eller annen gjør noe som går ut over en uskyldig tredjepart. Feks at enkelte katolske presters utnyttelse av smågutter, gjør at folk ser skjevt til hele den katolske kirken. :ser smilefjes sinn sammenligning og høyner:
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 05-08-10 kl 13:51. Årsak: Feil tegnsetting + helt -> hele |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Fra et etisk ståsted, hva synes du om at fagforbundene ofte kommer med høringsuttalelser? De samme fagforbundene som donererer penger til Aps valgkamp. I slike tilfeller har jo politikerne en egeninteresse av å høre på argumentene til fagbevegelsen. Jeg finner det etisk sett langt mer tvilsomt, og en større fare for demokratiet enn det Bjarne Håkon Hanssen driver med. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Leser
|
Det må i såfall være det geniale forslaget til noen her på FP (Esme? Skilpadda?) om å forby idioti.
|
|
|
#54 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
<*(((<
|
Klart det er slik det er, jeg bare stusset på at det virket som om du syns det var helt greit at den ene siden drukner debatten om private barnehager fordi en delpart på andre siden har leid inn en klønete fyr mediemessig. :my take on BHH: |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Leser
|
Jeg synes Erasmus var riktig så morsom.
|
|
|
#58 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virker som om du mener LO med sine forbund er de eneste fagforbundene. Hva med feks YS som er partipolitisk uavhengig og ikke gir pengegaver til politiske partier?
|
|
|
#59 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ekvilist
|
Jeg betrakter ikke alle meningsmotstandere som idioter. Håper jeg.
|
![]() |
|
|