|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 liter
Det er akkurat den samme som jeg endte med å kjøpe. Jeg har spart kvitteringen og satser på at det går greit hvis noe skulle skje. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literFrøkna har Bergans med sommerfugler. Årets modell. Jeg tror det bare er den med kamuflasjemønster som revner. Lurer på om de har brukt andre stoffer?
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literVi var forresten veldig klare for å gå for Elg pga drikkeflaskeholder på utsiden, men klipsene var så harde at femåringen ikke selv klarte ta den av og på. Da ble det uaktuelt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 liter
Jeg ville også helst ha den, men nå har jeg opplevd at om små unger først skal drikke, så må de av med sekken og bakse litt rundt likevel. Så da utgikk argumentet mitt. Det er litt mer praktisk å ha flaska utenpå for et barn, men ikke mye. For en voksen er det mye mer praktisk, for da kan man lett få tilgang til flaska også mens man går.
|
|
|
#28 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literBergans har vel 18liter i akkurat samme mener jeg? |
|
|
|
![]() |
|
|