Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 10:24   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Man hva om man vet hvem det er, men ikke bør snakke med dem akkurat da? For oss er muligheten til å sperre inngående nummer en veldig nødvendig ting, da det er folk i nær omgang som i perioder finner på å si/gjøre mye rart, og da er det viktig for oss at det ikke går kontakt direkte til barnet. Det er heldigvis få som er i samme situasjon som oss.

Selvfølgelig bør det være muligheter for å sperre numre, og det er det vel også. Det betyr ikke at alle trenger det, ikke engang de fleste, og ikke at man bør kjøpe en pakkeløsning som lar en sile nummer både ut og inn, og kunne finne ut hvor barnet er til enhver tid.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 10:31   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selvfølgelig bør det være muligheter for å sperre numre, og det er det vel også. Det betyr ikke at alle trenger det, ikke engang de fleste, og ikke at man bør kjøpe en pakkeløsning som lar en sile nummer både ut og inn, og kunne finne ut hvor barnet er til enhver tid.

Det er jeg absolutt enig i.

Gammel 06-08-10, 10:32   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min trenger ny klokke, for det er jo vanskelig for en voksen mann å klare seg uten klokke. Nå har jeg fått tilbud på en billig og fin en, og inkludert i klokkepakken er GPS-tracker og løgndetektor. Joda, det finnes klokker uten ekstrautstyret, men dette var rimelig altså. Trackeren skal jeg bare bruke hvis han blir borte (og det er tross alt ganske mange leteaksjoner etter voksne menn, de faller i vannet, går seg bort i skogen og fjellet og jeg vet ikke hva) og løgndetektoren bare hvis jeg er ganske sikker på at han lyver (for han skjønner ikke alltid konsekvensene av løgnene sine). Jeg skal forklare ham hva alt er og hvordan jeg har tenkt å bruke, for jeg vil at han skal ha tillit til meg.

Gammel 06-08-10, 10:34   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes vi er invaderende nok som bruker babymonitor til femåringen enda, jeg. Hun synes bare det er praktisk, for da trenger hun jo ikke gå ned trappa eller rope, hvis hun trenger noe.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.