|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn
Selvfølgelig bør det være muligheter for å sperre numre, og det er det vel også. Det betyr ikke at alle trenger det, ikke engang de fleste, og ikke at man bør kjøpe en pakkeløsning som lar en sile nummer både ut og inn, og kunne finne ut hvor barnet er til enhver tid.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn
Det er jeg absolutt enig i.
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barnMannen min trenger ny klokke, for det er jo vanskelig for en voksen mann å klare seg uten klokke. Nå har jeg fått tilbud på en billig og fin en, og inkludert i klokkepakken er GPS-tracker og løgndetektor. Joda, det finnes klokker uten ekstrautstyret, men dette var rimelig altså. Trackeren skal jeg bare bruke hvis han blir borte (og det er tross alt ganske mange leteaksjoner etter voksne menn, de faller i vannet, går seg bort i skogen og fjellet og jeg vet ikke hva) og løgndetektoren bare hvis jeg er ganske sikker på at han lyver (for han skjønner ikke alltid konsekvensene av løgnene sine). Jeg skal forklare ham hva alt er og hvordan jeg har tenkt å bruke, for jeg vil at han skal ha tillit til meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barnJeg synes vi er invaderende nok som bruker babymonitor til femåringen enda, jeg.
![]() |
|
|