|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Harryhandel i Tyskland - Pass?Passene våre har gått ut, og Malin har ikke pass en gang. Hva skjer om vi tar turen over grensen for å shoppe litt på Otto Duborg og Citty? Altså, om vi blir tatt på grensen uten pass, lizzm.
![]() |
![]() |
#3 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harryhandel i Tyskland - Pass?Jeg trengte pass sist da jeg var i Tyskland, men da reiste jeg med fly hvis det har noe å si?
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Harryhandel i Tyskland - Pass?Vi skal jo ikke ta fly, men kjøre over grensen. Jeg har jo gjort det en del ganger, men kan aldri huske å ha sett så mye som en eneste person på grensen.
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Harryhandel i Tyskland - Pass?Bare husk at de begynner å bli ganske strenge på at pass er eneste ene gyldige legitimasjon i utlandet, ja faktisk også i Norge. Dette særlig siden de fleste banker har gått bort fra bilde og signatur på bankkort, og førerkortet betyr lite i utlandet. Dersom dere kommer opp i en situasjon, det er man jo dessverre ikke garantert for at man ikke gjør, så kan dere møte på problemer knyttet til å ikke kunne legitimere dere skikkelig.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Harryhandel i Tyskland - Pass?
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harryhandel i Tyskland - Pass?
Ja, det gjør de. Prøvde for en mnd siden. (Jeg hadde garantert ikke skaffet meg pass for å harryhandle i Tyskland) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|