|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesMan har ikke behandlet kroppen sin som et tempel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesJeg er ingen guru og har egentlig ikke mange tips, men jeg elsker en ansiktsmaske man får kjøpt på apoteket. Man smører inn nyrenset ansikt og hals og unngår hårfeste, øyne og munn, og etter noen minutter er masken tørket og man blir stiv som en stokk. Etter omtrent 20 minutter drar man masken av og alt av døde hudceller følger med. Huden er superklar for en fet ansiktskrem og sånt egner seg jo best til kveldsbruk. Nå husker jeg ikke hva masken heter, men det er bilde av en agurk utenpå. :hjelpsom: |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesAng. føtter kan man ta en pimpstein/fotfil og jobbe grundig (jeg foretrekker tørrjobbing her, får liksom ikke tak på ting når huden er våt) og etterpå smøre inn med en fet krem og ta på sokker. Gjerne sove med sokkene på, da blir føttene deilige og myke. Det finnes peelingkrem til føttene, men det er mer vedlikehold og ikke førstehjelp. Du kommer langt med en helt ordinær peeling på kroppen også, Nivea har en helt OK en til grei pris. Bodylotion etterpå, gjerne en som er litt fet dersom det er lenge mellom hver gang. Apoteket har helt greie varer til OK pris. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesEgentlig er det beste å gå til en fotpleier når man ikke har gjort noe med føttene på lenge. Da får du bort det verste av hard hud og neglene blir klippet i pen fasong. Da er det mye enklere å vedlikeholde med fil og krem etterpå. |
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesElixir til huden. Jeg kjøper den hos en sånn velværeklinikk. Jeg gidder ikke å styre med ansiktsskrubb og hva_har_du, men jeg renser huden morgen og kveld. Bruker parfymefri bodylotion på hele meg etter at jeg har dusjet, fotkrem til føttene og håndkrem til hendene.
|
|
|
#13 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesJeg er veldig glad i denne i dusjen! Det er sheasmør i den som legger seg utenpå huden i tjukke lag, og det er herlig. Og så er det skrubb også.
|
|
|
#14 |
|
Permakulturell
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookies:abonnerer:
|
|
|
#16 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesSkjønnheten kommer inne ifra vet du
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookiesJeg prøver å skrubbe meg med sånn skrubbekrem og hanske når jeg dusjer, iallefall på mage, lår og armer.
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Førstehjelp for en ignorert kropp - for rookies:abonnerer: |
|
|
|