Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Creepy bilde

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 21:08   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Creepy bilde

Fant dette bildet på noen sin blogg.
Kommer ikke over hvor ekkelt det er.. lurer på hva bakhistorien er..

hvem er den døde?
hvorfor har den ekle personen stilt seg opp slik for å ta bilde?
HVorfor smiler han/hun?

alt man lurer på en fredagskveld.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 21:09   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: creepy bilde..

Er han ekkel fordi han smiler?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 21:10   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: creepy bilde..

Muligens en hun?

Gammel 06-08-10, 21:11   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Creepy bilde

Nja.. Fordi han smiler så "ondskapsfullt"... eller fordi han i det hele tatt har stilt seg opp slik og smiler foran en død fyr...? Syns ikke du det?

Gammel 06-08-10, 21:13   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke han smiler særlig ondskapsfult.

Og hvis du syns smil i begravelse er fælt, da hadde du fått helt hetta i min oldemors begravelse, hvor jeg, søsteren min og faren min måtte rett og slett gå vekk for å bryte ut i lattekrampe etter ha fulgt kisten til graven.

Gammel 06-08-10, 21:16   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker at det er to kompiser. Begge høyst levende. En som har lagt seg i kisten og en annen som stiller seg opp foran. Kun for gøy. Og så har de fått en tredjemann til å ta bilde.

Gammel 06-08-10, 21:16   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg syns ikke han smiler særlig ondskapsfult.

Og hvis du syns smil i begravelse er fælt, da hadde du fått helt hetta i min oldemors begravelse, hvor jeg, søsteren min og faren min måtte rett og slett gå vekk for å bryte ut i lattekrampe etter ha fulgt kisten til graven.

uff.. så forferdelig for dere.. Virkelig altså...

Men dette bildet burde virkelig hatt en forklaring... *nysgjerrig*

Gammel 06-08-10, 21:16   #8
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg synes ikke han så så ondskapsfull ut. Han smiler, ikke nødvendigvis et sjarmerende smil. Ikke noe mer en det. Muligens ikke så taktfult å smile sånn rett foran kista mens man blir tatt bilde av, men folk gjør nå så mangt og grunnen kan være hva som helst. Jeg har også smilt og ledd i bagravelser. Sorg er ikke konstant, og i de fleste sammenhenger er det rom for flere følelser og uttrykk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 21:21   #9
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Dessuten så er det jo ikke sikkert at det var en trist begravelse. De behøver jo ikke være det.

Begravelsen til oldemor var forøvrig stort sett bare koselig, faktisk. Hun døde som hun selv ønsket, og vi minnet og feiret en stor kvinne som gjorde så mye godt og så mye (i mine øyne) vanvittig med livet sitt.
Det var også midt på vinterent, kiste-båre-vogn-greia hadde med seg en usigelig stygg nisse, og vi hadde et lite Monty Python-moment mens vi forsøkte å komme oss ned en ganske bratt, ustrødd bakke.

Hadde noen tatt bilde av oss mens vi sto der og hikstet av latter så hadde det neppe sett særlig bra ut.

Gammel 06-08-10, 21:23   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg aldri – finnes det rare bilder uten forklaring der ute på Intrawebben, altså?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 21:25   #11
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Picture is unrelated.

Gammel 06-08-10, 21:31   #12
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Helt enig - det var skikkelig creepy.
Vannvittig ondskapsfullt blikk i det rare fjeset. Alt var rart med det bildet!
Jeg fikk latterkrampe av det - bildet er helt absurd.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 23:27   #13
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo helt tydelig at det er han som er morderen ...

...

:nynner freaky musikk:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 23:28   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 06-08-10, 23:37   #15
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes hele settingen i bildet var litt creepy ja.

Dette her derimot, dette kaller jeg multitasking på høøøyt nivå:

Gammel 06-08-10, 23:54   #16
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Kult!

Gammel 06-08-10, 23:55   #17
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Ikke se smilet, se øyene da. Da ser du en liten gutt som gråter.

Gammel 07-08-10, 00:30   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kitty høres ut som om hun hadde passet inn i min helt egne mafias begravelser.

Mye upassende/passende humor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 01:41   #19
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har slektninger i Usa og det er visst vanlig å fotograferes foran kisten der (og så er det mer vanlig der enn her med åpen kiste? tror jeg i hvert fall). Men det smilet var jo litt... snedig.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 17:33   #20
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Åh, gåsj! Det der fikk jeg faktisk lyst til å prøve.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.