Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil dere se noe kult?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 12:26   #61
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil dere se noe kult?

Sinnssykt!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 12:27   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

så utrolig rart.. du burde sendt det til se og hør

Ja, favorittbladet mitt.

Gammel 07-08-10, 12:41   #63
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dæven - er det mulig? Great job!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 12:43   #64
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg også sett et før-bilde av deg og jeg må bare bøye meg i støvet!!! Tråla meg gjennom den tråden hvor du skrev du skulle opereres.
Er det virkelig deg???
Helt utrolig.

Gammel 07-08-10, 12:44   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe takk. Ligger det før-bilde i den dagbok-tråden? Jeg husker ikke hva jeg har lagt ut der, må inn og lese litt igjen. Artig å lese om den tiden, det er så lenge siden.

Gammel 07-08-10, 12:46   #66
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ligger et bilde av deg veldig langt ut i tråden, ja ...

Gammel 07-08-10, 14:14   #67
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk. Dere som spurte hva jeg har gjort; jeg er vektoperert. Tok Gastric Bypass på Aleris i Oslo for 3,5 år siden. Har gått ned 73 kilo siden da og har i dag BMI på 20 i forhold til 44 da jeg ble operert, skjønner ikke at jeg har gått rundt og dratt på så mye. Jeg husker jo hvor tungt det var og kjenner hvor lett det er i dag. Livet er bare blitt så forandret og så mye bedre.
Har skrevet dagbok her inne, her er linken for de som vil lese.

Oh my...
Bøyer meg i støvet for den lange veien du har gått! Har brukt et par timer på å tråle meg gjennom dagboktråden din, og jeg er rett og slett mektig imponert!
Vet jo at operasjon slett ikke er en "lett utvei", men det var likevel veldig informativt å lese om hvor slitsomt det faktisk har vært! Fikk jammen meg ny giv til å ta opp kampen mot de siste 5-8 kiloene mine også!

Gammel 07-08-10, 15:08   #68
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Imponert!

Tror jeg har sett deg før også, enten i sola eller stavanger en plass... virker veldig kjent

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 16:36   #69
Albertine
Passiv

Standard

Det ER veldig kult, Iset. Du har gjort en kjempejobb! Selv har jeg bare klart å karre meg ned 60 kg og er fortsatt godt over godkjent BMI, men jeg får begge bena nedi det ene buksebenet likevel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Beggebenibuksa.jpg (101,0 KB, 83 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 16:48   #70
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Imponert over Albertine også!!
(har du også tatt operasjon, eller er det helt på egenhånd? *eni er i det nysgjerrige hjørnet i dag*)

Gammel 07-08-10, 16:52   #71
Albertine
Passiv

Standard

Operasjon her også.

Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 17:01   #72
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er så trist, mektig, rart, forvirrende og godt å se sånne bilder av dere. Dere har jobbet knallhardt begge to, og det å se noe så surrealistisk er helt hinsides.
Gode klemmer.

Gammel 07-08-10, 19:01   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det ER veldig kult, Iset. Du har gjort en kjempejobb! Selv har jeg bare klart å karre meg ned 60 kg og er fortsatt godt over godkjent BMI, men jeg får begge bena nedi det ene buksebenet likevel.

BARE 60 kg du liksom. Det er helt fantastisk, og skikkelig kult bilde! Er det ikke deilig?

Gammel 07-08-10, 19:13   #74
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er jo helt utrolig - er du klar over at "bare 60 kg" er hele meg!!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 19:15   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hele meg også, + 2 kilo. Det er 120 pakker smør, tenk å putte det i en sekk og gå tur, herregud, man hadde ramlet om etter 30 sekunder.

Gammel 07-08-10, 20:09   #76
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Helt utrolig.. Dere har vært veldig flinke

Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:36   #77
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Det er jo helt syyykt!!! Shit, så flink du har vært. Bøyer meg i støvet!!!!!

Gammel 07-08-10, 22:48   #78
Sjokodille
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
Sjokodille har et hav av muligheter foran seg
Standard

For en prestasjon!!

Og midt oppi dette har du gått gravid, og fått barn? *må inn og lese i dagboken!*

Sjokodille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:54   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg ble gravid 6 mndr etter operasjonen, gikk vel ned ca. 20 kg i svangerskapet. Jeg fikk hele tiden ekstremt god oppfølging og barnet hadde det supert, jeg spiste masse og fikk nok næring (og vel så det), så det gikk heldigvis veldig fint.

Gammel 07-08-10, 22:57   #80
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er imponerende vektnedgang, Iset og Albertine! Husker før-bildet av deg, Iset, og det er utrolig å tenke på at du har blitt kvitt over 70 kg, OG har klart å holde vekten!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.