Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å takke for prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 18:08   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at jeg syns det er ultrateit å hevnprikke røde. Det er slett ikke uvanlig, nemlig, at det letes opp et vilkårlig innlegg som slynges tilbake med rødt vedheng. Det er jo litt komisk at jeg får rød prikk på et innlegg hvor det står God helg.
Når man takker for røde prikker, så oppfatter jeg som sutring. En slags "Stakkars meg som fikk rød prikk av deg, og nå kan alle se hvor slem du er"-gest.

Gammel 11-02-07, 18:16   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om jeg får røde kan det godt være at jeg slenger en grønn tilbake eller omvendt. *uforutsigbar*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 18:23   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det å oute grønne prikker kan kanskje virke litt skrytete liksom? Iallefall hvis man har fått en skrytegrønnprikk. Outer man røde er det vel gjerne fordi man har fått en prikk man anser som ufin, og man har lyst til å vise omverdenen hva som har skjedd?

Jeg har ingen fast måte å forholde meg til prikkene på. Har aldri hevnprikket røde med røde, men så har jeg knapt noen sinne fått en rød prikk. Det hender at jeg takker hvis jeg får en grønn koselig prikk, det blir liksom litt sånn....vanlig høflighet.

Gammel 12-02-07, 11:38   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det å oute grønne prikker kan kanskje virke litt skrytete liksom? Iallefall hvis man har fått en skrytegrønnprikk. Outer man røde er det vel gjerne fordi man har fått en prikk man anser som ufin, og man har lyst til å vise omverdenen hva som har skjedd?

Jeg har ingen fast måte å forholde meg til prikkene på. Har aldri hevnprikket røde med røde, men så har jeg knapt noen sinne fått en rød prikk. Det hender at jeg takker hvis jeg får en grønn koselig prikk, det blir liksom litt sånn....vanlig høflighet.

Der har du meg og

Jeg tror egentlig jeg har alt for kjedelige meninger

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.