|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!
Jeg har definitivt ikke smale skuldre, men ellers passer jo beskrivelsen.
Puster lettet ut ...
Jeg får ikke helt til det med belte, men mulig jeg skal gi det et nytt forsøk.
Ja, den var fin og helt meg, bortsett fra at den sikkert har bar rygg. I så fall vil jeg ikke kunne bruke den uten noe over med min ryggtavle ...
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg synes ikke du ser så veldig brei ut over ryggen?
|
|
|
#25 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Mulig det. Jeg er brei over ryggen, altså. Ikke sånn med voldsomme valker og slikt, men bre, ja. Jeg har sett bilde av ryggen min nylig, så jeg vet.
|
|
|
#26 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Pr. dags dato så eier jeg kun for trange jeans og ingen andre bukser. Kan ikke noen gi meg konkrete bukse-/jeanstips, vær så snill!
|
|
|
#27 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Lurer på om B-young har bukser i den fasongen du etterlyser. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Men tunikaer ol, er finest til smale bukser eller thigts. Ellers så ser man fort større ut.. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg vet, men jeg får faktisk ikke smale bukser utenpå leggene mine.
|
|
|
#30 |
|
|
Neida. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Loyal pleier å være den eneste modellen til &demin som passer meg. Jeg prøvde faktisk en lys variant for noen dager siden, men ble så sur da jeg oppdaget at jeg måtte opp to tommer fra den som pleide å passe at jeg skrinla hele greia.
|
|
|
#32 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg tror du vil kle smale bukser med enkle gensere i samme farge, og topp det hele med cardigan. Gjerne av denne typen:
|
|
|
#33 |
|
Sviiisj!!
|
Da er Esprit merke å se etter. Bukser og skjørt derfra er gjerne altfor altfor store i størrelsen, slik at jeg må gå ned minst 2 størrelser.
|
|
|
#34 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Men synes dere ikke at det blir feil med belte når man er så lav i livet som det jeg er og mangler midje? Jeg føler meg litt sånn kuttet av på midten når jeg får belte.
|
|
|
#35 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Genialt!
|
|
|
#38 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg er fornøyd med mine Esprit-jeans, bortsett fra størrelsen, da. Og at de kanskje vider seg litt mye ut.. Men om man tar høyde for det, er det jo greit. Men om man finner jeans som passer andre steder, er det sikkert safere. HM-jeansene mine er de mest holdbare jeg har hatt.
|
|
|
#39 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du høres ut som en liknende frukt som meg! Jeg har begynt å bruke mye skjørt, knekorte, kjoler/tunikaer, med høyt liv og ikke for vide - ellers ser jeg ut som en ball.
|
|
|
#40 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har begynt å bruke brede elastiske belter der jeg er tynnest, ved ribbena. Det virker ganske bra, det drar midjen opp og kan få det til å se ut som bena er lengre enn de faktisk er.
|
![]() |
|
|