|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2jeg er så innmari kvalm idag - er det et lavkarobproblem, egentlig?
#63 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir ikke kvalm på lavkarbo hvertfall. Kroppen min fungerer uendelig mye bedre når jeg dropper karbene, jeg har energi og er ikke stuptrøtt etter middag. Herlig!
#64 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir heller ikke kvalm, bortsett fra da jeg spiste hele porsjonen med Gerds rømmegrøt. |
![]() |
![]() |
#65 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg tror jeg hadde spist for lite, rett og slett - SPiste 4 kyllingvinger da jeg var i butikken i sted, og nå er jeg back on track. Har fått dilla på skyr med bringebær, så jeg må nok finne gode fettkilder.
#66 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I dag har jeg spist omelett og 1 Ryvita til frokost og salat med kylling, feta og egg til lunsj. Prøvde en Skyr nå (bringebær) og den smaker jo kunstig søtning jo! Jeg hater ettersmaken og tørrheten av aspartam og drikker derfor aldri, aldri lettbrus! dette var skuffende ...
#68 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Karamell: De har sukrinmelis på helsekosten på KBS iallefall. Jeg kjøpte det seinest idag. (Liker det like godt som sukkeret - kanskje bedre)
#69 |
både her og der
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Foreløpig har jeg spist:
#70 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Middag: 2 fiskekaker og rømme. Skulle ha avokado til, men de var råtne.
#71 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Splenda er ikke så naturlig nei, det er visst kloret sukker eller noe sånt. I hvert fall sterkt bearbeidet og "kjemisk". Og en trussel for miljøet (står mye på google om dette). Jeg boikotter det og bruker heller Sukrin.
#72 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Man kan forresten bli kvalm av mye fett om man fra før av er vant til å spise lite fett. Man blir ofte like kvalm av store doser med Omega 3 (feks. i forbindelse med lese- og skrivevansker osv). Men det går seg til, man venner seg til fettmengdene og slutter å være kvalm. Men er det ubehagelig er det bare å kutte litt ned på fettet og øke gradvis. Jeg har aldri blitt kvalm av fett.
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir kvalm periodevis på lavkarbo, og det har gjerne med at jeg spiser mye melkeprodukter en periode, eller fett. |
![]() |
![]() |
#75 |
Passiv
|
Den med jordbær, og den med blåbær synes jeg er god også, men skogsbær er sur. Den er ikke god. |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Atkins bar (jarra... var litt i farta det der) |
![]() |
![]() |
#78 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Dette sukrin-greiene: Jeg stod på helsekosten i stad og så på en pose, på den posen stod det da vitterlig 100 karbohydrater på 100 gram. Trodde det betydde at det ikke var lavkarbo jeg, så hvis noen kan enlighten me please?
#79 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Mandler |
![]() |
![]() |
#80 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Kanskje jeg skal melde meg på her. Har så smått begynt med lavkarbo ala Fedon i ettermiddag. Til middag spiste jeg resten av familiens spaghettikjøttdeigsaus sammen med noen brune bønner. Til kvelds har jeg akkurat spist asparges med skinke, ruccola og kesam.
|
|