|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og ned
|
Trenger en penkjoleSkal i gallamiddag neste helg, de kaller det det, men har hørt vi ikke trenger være så pyntet, men pent.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en penkjoleHar du bunad og føler deg vel i det? Bunad regnes som gallaantrekk |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og ned
|
Sv: Trenger en penkjole
Nei det har jeg ikke.
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en penkjoleBegge var fine! Likte godt den lilla som var freshere da, men hvite var også veldig fin! Kanskje ha et sjal over skuldrene event. bolero.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Sv: Trenger en penkjoleBestilte den lilla, det stod 7-9 dager og holder de det, så rekker jeg å få den fram til neste lørdag kanskje. Skal ut å se litt på kjoler nå, så får jeg heller ha to kjoler å velge mellom.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en penkjoleFant ikke den kjolen hos Ellos. Link? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en penkjoleBegge kjolene var helt nydelige - kanskje særlig den lilla. Du kommer til å bli kjempefin!
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trenger en penkjoleDen lilla var kjempefin, men jeg lurer på om den er litt uformell til galla? Den andre kjolen var fin, men ikke hvit da - det er vel ulitmate no-no i et bryllup, er det ikke?
|
|
|
#11 |
|
Opp og ned
|
Er ikke bryllup jeg skal i, men med jobben. Har fått beskjed om å pynte oss, så håper den lilla holder.
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trenger en penkjoleÅ. ja da holder den nok i massevis! - Den er jo kjempefin - men galla er liksom "til kongen" i hodet mitt - pent kledd blir litt annet. Den er pen - og står den ikke ganske i stil med tattisen til og med?...
|
|
|
#18 |
|
Opp og ned
|
Det har jeg ikke reflekter over, men den gjør kanskje det.
Sist redigert av Misteri : 17-07-11 kl 09:09. |
|
|
|
![]() |
|
|